چهار مدیر ورزشی شاغل در تیم‌های فوتبال آلمان خواستار کاهش حجم نقل و انتقالات بازیکنان جوان در این کشور شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با درخواست‌ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک، این احتمال وجود دارد که سهمیه بزرگسالان تیم‌ها افزایش پیدا کند.
مربی تیم امید از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست کرد برای موفقیت این تیم تعامل لازم را با مسئولان داشته باشند.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان معتقد است تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی در این مقطع عدالت را در بین باشگاه‌ها از بین می‌برد.
وحید کاظمی معتقد است باید برای باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی شود تا هجمه کمتری به داوران وارد شود.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران امیدوار است آماده‌سازی خوبی قبل از مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.
کمیته ویژه جهت راستی آزمایی و بررسی سقف بودجه ابلاغی در باشگاه‌های لیگ برتر به درخواست سازمان بازرسی کل کشور مستقر می‌شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها درخواست کرد به بیانیه‌نویسی علیه یکدیگر پایان بدهند.
در شرایطی که هر روز خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپا به مهدی طارمی منتشر می‌شود، این بازیکن به همراه باشگاه پورتو درخواست مشترکی از میلان ایتالیا داشته‌اند.
بایرن مونیخ باشگاه‌های عربستانی را تشویق می‌کند که برای خرید سادیو مانه از این تیم پا پیش بگذارند و ستاره سنگالی را بخرند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارگروهی که برای سقف بودجه درنظر گرفته شد من درآوردی نیست بلکه خواسته خود باشگاه ها بود که سقف بودجه تعیین شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارگروهی که برای سقف بودجه درنظر گرفته شد من درآوردی نیست بلکه خواسته خود باشگاه ها بود که سقف بودجه تعیین شود.
کاپیتان تیم فوتبال المپیک ایران امیدوار است با همکاری باشگاه‌ها بتوانند به المپیک صعود کنند.
رضا عنایتی با اعلام برنامه آماده‌سازی تیم امید از باشگاه‌ها درخواست کرد که همکاری لازم را با این تیم داشته باشند.
فرزاد آشوبی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، نسبت به بیانیه‌نویسی و موضع برخی از باشگاه‌ها علیه سرخپوشان واکنش نشان داد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با درخواست باشگاه‌ها، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال 1401 همانند دور رفت برگزار خواهد شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با درخواست باشگاه‌ها، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ همانند دور رفت برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از رییس فدراسیون کشتی خواست مقدمات برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران را فراهم کند.
سرپرست تیم فوتبال جوانان از باشگاه‌ها درخواست کرد که از این تیم قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حمایت کنند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
تیم سایپا در آستانه دیدار با شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ یک از فدراسیون فوتبال درخواست کرده آزمایش دوپینگ از بازیکنان دو تیم بعمل آید.
درخواست کنفدراسیون آمریکای جنوبی از فیفا برای مرخص شدن زودتر بازیکنان کشورهای این قاره از تیم‌های باشگاهی‌شان پیش از شروع جام جهانی باشگاه‌های اروپایی را نگران کرده است.
با اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی از شرکت های بورسی درخواست شده تا ارقام قرارداد باشگاه‌های زیرمجموعه خود را افشا کنند.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، به همراه مدیران بارسلونا از درخواست بعضی باشگاه‌ها برای تست گرفتن از این بازیکن ناراحت هستند.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، به همراه مدیران بارسلونا از درخواست بعضی باشگاه‌ها برای تست گرفتن از این بازیکن ناراحت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ