ریکاردو ساپینتو سرمربی آرژانتینی استقلال که بابت عدم کسب پیروزی تیمش در پایان بازی ناراضی بود، با کنایه خود باعث عصبانیت ربیعی هم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری این تیم فاش کرد که تیمش برای داربی حساس برابر سپاهان هفت بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد.
هنوز سرمربی استقلال تصمیمش در مورد کاپیتان آبی ها در لیگ بیست و سوم را علنی نکرده است
بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در کویت مورد نظر سرمربی تیم امید قرار گرفته و به همین خاطر راهی ترکیه شد.
سرمربی استقلال قصد ندارد از روزبه چشمی در خط دفاعی مقابل هوادار استفاده کند.
سرمربی تیم ملی بوکس به این نکته اذعان کرد که شاگردانش با چشم و گوش بسته در مسابقات چهانی پیش رو حاضر خواهند شد.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
ملی‌پوش فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی گفت: آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.
بازیکن ملی‌پوش استقلال ابراز امیدواری کرد سرمربی آینده تیم ایران هرچه زودتر انتخاب شود.
سرمربی تیم نونهالان باشگاه استقلال معتقد است قصوری متوجه ارکان این تیم بابت رای کمیته انضباطی نیست.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به او باشد، دنبال جذب ام‌باپه و کروس است.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دنبال جذب مهاجم جوان پرسپولیس در نیم فصل رقابت های لیگ برتر است.
سرمربی هوادار می‌گوید تیمش در تهران مشکلات زیادی از لحاظ سخت افزاری دارد.
اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان که اسامی‌شان مطرح شده است انتخاب خواهیم کرد و هرکدام هم که در شرایط فعلی بیاید، ایثار خواهد کرد
سرمربی تیم ملی آمریکا تصمیم گرفت تا تمرین تیم را در فاصله دوری از خبرنگاران برگزار کند.
کی‌روش اصرار داشت که بازی تدارکاتی با تونس پشت درهای بسته باشد و کمترین اطلاعات از تیمش به بیرون درز کند، ولی بعد از بازی ترکیب تیم به رسانه‌ها رسید.
در تمرینات اخیر تیم ملی چشم کی‌روش یک بازیکن را گرفته است، امیر علی صادقی.
برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال زمان رسیدن به اولین جامی که به هواداران استقلال قول داده بود فرا رسیده است.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی با نمایش نسخه‌ای جدید از خود به دنبال همان موفقیتی است که برای فوتبال ایران آرزوست.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده است.
پیروزی یاران سامان قدوس برابر برایتون خالی از حاشیه نبود و کم مانده بود درگیری سرمربیان دو تیم به جاهای بسیار باریک کشیده شود.
سرمربی استقلال مثلث دفاعی خود را شناخته و قصد دارد در بازی اول لیگ در ورزشگاه آزادی از روزبه چشمی، رافائل سیلوا و عارف غلامی استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ