قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، از قضاوت تیم داوری بازی مقابل صنعت نفت آبادان انتقاد کرد وگفت: داوران در جریان مسابقه عملاً تمرکز بازیکنان نساجی رابرهم زدند و آنها را عصبانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داوران بازی پرسپولیس در هفته اول در حساس‌ترین مسابقه فصل قضاوت می‌کنند.
رئیس کمیته داوران اعلام کرد که تعداد داوران برای شرکت در تست های پیش فصل به عدد 91 رسیده است.
باشگاه استقلال با گذشت چند روز از مسابقه فینال جام حذفی با پرسپولیس از تیم داوری این مسابقه شکایت کرد.
افشاریان: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود ۲ کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. ۷ نفر برای این مسابقه انتخاب می‌شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه‌ای از دید آن‌ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.
پیام حیدری دو هفته بعد از دربی در هفته پایانی یکی از بازی های مهم و تاثیر گذار را سوت خواهد زد؛ مسابقه گل گهر و صنعت نفت آبادان.
اسامی داوران 6 مسابقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
باشگاه مس رفسنجان با انتشار ویدئوی مربوط به برخورد نیلسون جونیور و محسن آذرباد، یکباره دیگر به قضاوت داوران علیه این تیم معترض شده است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، به مشخص نبودن شرایط بلیت فروشی، تعداد بلیت های سهم سپاهان و نحوه انتخاب داوران برای مسابقه فردا مقابل پرسپولیس اعتراض کرد.
خروج داوران مسابقه با اسکورت نیروی انتظامی از داخل چمن ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات بعد از آنکه تیمش پیروزی در بازی با الباطئح را از دست داد، به شکل عجیبی به داور این مسابقه تاخت و از او انتقاد کرد.
کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد، داورانی شانس قضاوت در مسابقات جهانی 2023 را خواهند داشت که حداقل در یکی از تورنمنت‌های رنکینگ‌دار و مسابقات قهرمانی قاره سوت زده باشند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به داور مسابقه هوادار وارد کرد.
انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر همانگونه که پیشتر در اطلاعیه 20 آذر خود اعلام کرده است، امسال از برگزاری جشن سالیانه صرف نظر کرده اما تقدیر از هیأت داوران و برگزیدگان این دوره را به زودی و به شیوه مقتضی انجام خواهد داد.
کمیته داوران وحید کاظمی و حسن اکرمی را برای قضاوت مسابقه سرخابی‌های پایتخت مقابل ذوب‌آهن و سپاهان انتخاب کرده است.
کوپال ناظمی از سوی کمیته داوران برای قضاوت مسابقه پارس جنوبی و خیبر خرم‌آباد در لیگ یک انتخاب شده است.
مدیرعامل تیم توفارقان آذرشهر گفت: ما تا پایان مسابقه با صنایع هرمزگان در زمین حضور داشتیم و اگر باخت فنی زده شده، اشتباه داوران بوده است.
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه، به تندی به انتقاد از نحوه داوری مسابقه امروز تیمش مقابل استقلال پرداخت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر داوران بهتری برای این رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شد شاید در آینده نیازی به برگزاری مسابقه رودرروی دیگری در برخی اوزان ایجاد نمی‌شد.
نابغه آرژانتینی یک آمار شگفت‌انگیز در دوران ورزشی‌اش به جا گذاشته است.
کمیته داوران فیفا تصمیم گرفته در ۸ مسابقه باقی مانده جام جهانی به تیم داوری ایرانی قضاوت ندهد.
با اعلام کمیته داوران دکتر بیژن حیدری قاضی مسابقه استقلال و نساجی خواهد بود.
سرمربی استقلال می‌گوید علت دریافت کارت زرد از داور مسابقه را نمی‌داند، اما فکر می‌کند آن‌ها عاشق او هستند که این کار را می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم معتقد است کمیته داوران انتخاب بحث‌برانگیزی در دیدار این تیم برابر استقلال داشت.
سرمربی استقلال می گوید تیمش برای موفقیت مقابل گل گهر به میدان می رود اما باید در این مسابقه احترام ها حفظ شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ