نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ناکامی در انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و لغو چندین ساعته پرواز ها را به عنوان جدیدترین ناکامی های بایدن برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
خوانمی، جدیدترین خرید فوتبال اسپانیاست که از رئال بتیس به الریاض پیوست.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
بهروز عطایی این روزها با جدیت متفاوتی بر تمرینات تیم ملی والیبال نظارت می‌کند.
سئول به موضع گیری درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی پرداخت و درباره حل موضوع به شکل روان ابراز امیدواری کرد.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
کیومرث هاشمی معاون سابق وزارت ورزش و رئیس سابق کمیته المپیک نامزد پست وزارت ورزش محسوب می شود.
رسانه های یونانی خبر داده اند که پدرو مارتینز به زودی از الغرافه جدا می شود و ریکاردو ساپینتو جدی ترین گزینه جانشینی اوست.
از منچسترسیتی به عنوان جدی ترین مشتری یوشکو گواردیول، ملی پوش جوان لایپزیش یاد می شود.
فلیکس سانچز که گفته می شد جدی ترین گزینه هدایت ایران و جانشینی کارلوس کی روش است، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور انتخاب شد.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: جدی‌ترین خطری که سالمندان را تهدید می‌کند در انزوا قرار گرفتن و طرد شدن از سوی اطرافیان است.
آرمان حیدری بازیکن 19 ساله تیم سوم لگانس، قرار است به فوتبالش در باشگاه کادیز ادامه دهد.
نزدیک به یک دهه است که کارشناسان نسبت به افت فشار گاز در پارس جنوبی هشدار داده اند در صورتیکه این اتفاق بیفتد با یکی از جدی ترین بحران های کشور مواجه خواهیم شد.
جدی ترین گزینه هدایت تیم ملی فرانسه، از حضور در قطر و تماشای دیدار فینال خودداری کرد.
ثروتمندترین فرد بریتانیا که از کودکی هوادار منچستریونایتد بوده است، اولین و شاید جدی ترین مشتری دست به نقد شیاطین سرخ می باشد.
وزیر خارجه مصر از آمادگی قاهره برای همکاری با جامعه جهانی جهت ایجاد مرکز نگهداری و توزیع مواد غذایی و غلات در آفریقا خبر داد.
علی فیروزی از آخرین وضعیت نیمکت صنعت نفت آبادان که پرکاس به تازگی از آن جدا شده خبر داد.
هری مگوایر، مدافع 29 ساله یونایتد قصد دارد درخواست جدایی‌اش را به مدیران باشگاه ارائه دهد. از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری کاپیتان یونایتد نام برده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ