کاروان والیبال ایران در فرانکفورت بهم رسیدند و پس از پروازی ۱۱ ساعته به فرودگاه لس آنجلس و پس از یک ساعت به آناهایم رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال از عدم صدور ویزای آمریکا و عدم همراهی‌اش با تیم ملی والیبال در هفته سوم رقابت‌ها خبر داد.
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید تا ایرانی‌های مقیم آمریکا به عنوان یار هفتم، همراهی خوبی با ملی پوشان کشورمان برابر حریفان داشته باشند
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ایران بدون بهروز عطایی سرمربی تیم برای شرکت در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال راهی آناهیم آمریکا شد.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
حواشی مربوط به حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا وارد فاز جدیدی شد.
حواشی مربوط به حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا وارد فاز جدیدی شد.
تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول و دوم با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
تیم ملی والیبال آمریکا به رتبه دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها بازگشت.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
سابقه وزارت خارجه ایالات متحده و سفارتخانه‌های آمریکا در کارشکنی صدور ویزا برای تیم‌های ورزشی ایران، باعث ایجاد تردید و حساسیت نزد مدیران و رسانه‌های ورزشی در ایران شده است.
تیم ملی والیبال ایران با انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها، فردا (چهارشنبه ۱۶ فروردین) عازم آنکارا می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران با انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها، فردا عازم آنکارا می‌شود.
تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان با شکست آمریکا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافت.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت‌های جهانی برابر تیم آمریکا به پیروزی رسید.
تیم ملی مردان ایران به مصاف تیم ملی والیبال نشسته آمریکا رفت و موفقش در ۳ ست متوالی از سد آمریکا عبور کند و راهی نیمه نهایی شود.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی جهان و برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید با آمریکا رقابت داشته باشد.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی جهان و برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید با آمریکا رقابت داشته باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با بیان این‌که خیلی به تیم ایران و استعدادهایش علاقه‌مند است، گفت: والیبال ایران استعدادهای خوبی دارد و سال‌ها در بین تیم‌های برتر دنیا قرار خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ