میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به منچسترسیتی هشدار داد که کورس قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیاده‌سازی اینترنت اشیاء، هوشمندسازی و ارائه سرویس‌های پهن باند و به‌طور کلی بخش عمده‌ای از تحول دیجیتال بر بستر ۵ G صورت می‌گیرد و همین موضوع اهمیت پرداختن به آن در ابعاد مختلف فنی، مقررات‌گذاری و تجاری را نشان می‌دهد.
گرمسار - تصاویری از کل و بزهای چشمه بزی سیاهکوه در پارک ملی کویر منتشر شده که نشان می دهد حیات وحش در وضعیت خوبی به سر می برد.
کاپیتان با تجربه قطری ها در آستانه یک افتخار بزرگ قرار دارد.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان از شرایط این روزهای تیم فوتبال این مجموعه برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم گفت.
ریاض محرز، مهاجم منچسترسیتی، از شوخی جالبی که در طول کورس قهرمانی این فصل با اولکساندر زینچنکو داشته پرده برداشت.
به دنبال بقای تیم صنعت نفت در لیگ برتر اعضای هیات مدیره این تیم از سمت خود استعفاء کردند!
علیرضا منصوریان بعد از تساوی تیمش برابر آلومینیوم یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی را پشت سر گذاشت.
کل پول بلوکه ورزش ایران؛ فقط ۲۰ میلیون دلار!
جلسه کارگروه رسیدگی به مسائل تأمین و خودکفایی کاغذ پیش از ظهر امروز (یکشنبه) و در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
میکل آرتتا و پر مرتساکر در یک روز به آرسنال پیوستند اما هیچوقت تصور نمی‌کردند 12 سال بعد، کل باشگاه را از بالا تا پایین اداره کنند.
کل یک تیم فوتبال ترکیه زیر آوار زلزله ماند
با ادامه درخشش ادی انکتیا مشخص نیست که آرتتا چگونه می خواهد او را بعد از بازگشت ژسوس کنار بگذارد.
شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد، پرواز‌های استان خوزستان شامل اهواز، آبادان، ماهشهر و دزفول به دلیل کاهش دید افقی تا اطلاع بعدی لغو شد.
رویانیان بارها اعلام کرده که منزلش را برای پرسپولیس فروخته است و تقاضا دارد پرسپولیس مبلغی بسیار بیشتر از رای دادگاه به او بدهد تا خانه بخرد!!
سرمربی مس شهربابک که تیمش در ثانیه پایانی برابر گل گهر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، انتقاداتی نسبت به شرایط این بازی دارد.
معاون فناوری و نوآوری آوری وزارت علوم گفت: بودجه دانشگاه تهران و اعتبار کل ۳۱ پارک‌ علم و فناوری استانی نشان می‌دهد که بودجه کل پارک‌ها نصف بودجه دانشگاه تهران است.
اهواز- جانشین کل سپاه گفت: کل روستاهای خوزستان تحت پوشش جهاد آبرسانی قرار می گیرند تا آبرسانی به مردم صورت بگیرد.
شکست تیم ملی انگلیس برابر فرانسه با عملکرد پرانتقاد داور برزیلی همراه بود.
مقامات پایتخت اوکراین از احتمال قطع کامل برق این شهر خبر می دهند.
دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سوار جاده و پیست قهرمانی آسیا می‌گوید: با وجود افتخارات زیادی که برای استان زنجان کسب کرده‌ام، اما هیچ حمایتی از من صورت نمی‌گیرد و حتی از داشتن یک پیست سیمانی برای انجام تمریناتم در این استان محروم هستم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اصغر قهرمانی به عنوان مربی دروازه‌بان به کادر فنی اضافه می‌شود، گفت: بازیکنان جوان آمده اند تا کار بزرگی در آسیا انجام بدهند.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:ایران به دلیل موقعیت سیاسی خود می تواند وساطت و میانجیگری جنگ اوکراین را انجام دهد، چون اگر روسیه جنگ را به قلب اروپا بکشاند قطعا همه معادلات اروپایی به هم می خورد و آمریکایی ها هم بیشترین آسیب را از این جنگ خواهند دید.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ