سنندج - مسابقات چهارجانبه جودو بین تیم های ایران و عراق در سنندج برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان
یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمنی رده های سنی آسیا با کسب یه مدال طلا برای نمایندگان کشورمان در ماکائو آغاز شد.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت‌اند.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
در نخستین روز از مسابقات جهانی تیراندازی، ملی‌پوشان تپانچه کشورمان در خط آتش قرار می‌گیرند.
دو مشتری عربستانی برای خرید آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی اقدام کرده‌اند.
رقابت برای قرارگیری در ترکیب ثابت در پست پاسور به اوج خود رسیده است.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی را برای جذب لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، ارائه کند و در این راه رقیب لیورپول خواهد بود.
با حضور دوباره استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال دوستان خوزستانی بار دیگر شاهد شهرآورد حیثیتی این استان خواهند بود.
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می‌آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی‌دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می‌تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: در سیاست خارجی دوست معنا ندارد چون همه کشورها دنبال منافع خودشان هستند و با هم رقابت دارند. مهم این است که این رقابت را رقابتی دوستانه کنیم و نگذاریم رقابت خصمانه شود.
امیر قلعه‌نویی و مجتبی حسینی دوستان خوب و رقبایی جدی هستند. بازی امروز باید جالب و تاکتیکی از آب در بیاید.
در هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر ملوان انزلی میزبان گل گهر سیرجان است.
پیروز حناچی، شهردار سابق تهران گفت:معتقدم نباید مسائل کارشناسی را کنار بگذاریم چون تیم قبلی این موضوع را تعقیب می‌کرد. دوستان راضی هستند موتور دوچرخه بنزینی در خطوط دوچرخه حرکت کند اما مسیر دوچرخه را تعقیب نکنند درحالی‌که در دنیا شهرهای معتبر برای توسعه مسیر پیاده و دوچرخه با همدیگر رقابت می‌کنند.
مهدی طارمی و گرت بیل رقابت جالبی را در مسابقه ظهر جمعه ایران و ولز با یکدیگر خواهند داشت.
انرژی و فناوری انرژی در حال حاضر عناصر رقابت ایالات متحده با چین و روسیه هستند. رقابت موثر هم به سیاستگذاری‌های جدید ایالات متحده و هم به تلاش‌های مصمم‌تر برای همسو کردن رویکردهای آمریکا با نزدیک‌ترین دوستانش نیاز دارد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: رقابت نزدیک نشانه رشد است و اعضای مجمع سعی کردند به درستی با برنامه دوستان و سوابق عزیزان آشنا شوند که امروز رقابت نزدیک دیدیم.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان شد.
شبکه سه سیما اعلام کرده است رقابت تیم‌های پرسپولیس ـ فولاد و همچنین مسابقات دوستانه والیبال تیم ملی ایران در جام واگنر ۲۰۲۲ از این شبکه زنده پخش می‌شود.
مهدی ترابی که در چند بازی دوستانه پیش‌فصل سرخ‌ها غایب بوده تلاش می‌کند به فرم ایده‌آل خود بازگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ