پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جوان ۱۸ ساله‌ای که با استفاده از موتورسیکلت اقدام به موبایل‌قاپی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتور سیکلت سرقتی مرتکب ۲۰ فقره موبایل قاپی شده بود خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل زن جوان در میامی خبر داد و گفت: قاتل ۲۶ ساله ، برادر شوهر مقتول و از اتباع بیگانه است
سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر اغفال شده به آغوش گرم خانواده و دستگیری مرد جوانی خبر داد و گفت: متهم با وعدهای واهی ازدواج موجب فرار این دختر جوان شده بود.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال و آزار دختران جوان به بهانه ازدواج خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در جنوب تهران خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس، متهمان موفق به آدم‌ربایی نشدند.
سارقان خشنی که با چاقو و قمه به جان و مال مردم در تهران می‌افتادند توسط پلیس دستگیر شدند.
نیروهای پلیس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ماموریت‌های متعددی را مانند دستگیری عاملان قتل زن جوان و دستگیری قاچاقچی‌های مواد مخدر انجام دادند.
سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک جوان جیب بر خبر داد.
بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری قاتل مرد جوان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: قاتل پس از دستگیری انگیزه خود را از این کار انتقام به دلیل اختلافات شخصی عنوان کرد.
اهر- فرمانده انتظامی اهر از دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله با تیزهوشی و اقدام به‌موقع ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
روایتی از دستگیری ضارب جوان بسیجی اغتشاشات شیراز در کمتر از ۲۴ ساعت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تیم جنایی پس از حضور در بیمارستا با جسد مرد جوانی روی تخت بخش اورژانس مواجه شدند که به دلایلی نامشخصی فوت کرده بود که در ادامه مشخص شد، متوفی توسط ۲ مرد جوان که از دوستان قدیمی وی هستند، به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ