اینتر و منچستریونایتد آخرین تلاش‌هایشان را برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی به کار خواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران رئال مادرید از ادواردو کاماوینگا به عنوان آچار فرانسه تیم‌شان یاد کرده و به این عنوان با او شوخی می‌کنند. ستاره فرانسوی امروز واکنش جالبی به این لقب که هواداران به او داده‌اند داشت.
طبق ادعای فردریک هرمل، فلورنتینو پرز دیگر برای حرف کیلیان امباپه ارزش قائل نیست و او را بازیکنی دمدمی مزاج می‌داند.
وقتی سال ۲۰۰۳ برای اولین بار عکس‌های این ماهی در اینترنت دست به دست شد، موسسۀ حفاظت از حیوانات زشت یک نظرسنجی برگزار کرد که در نتیجۀ آن حباب‌ماهی لقب زشت‌ترین حیوان جهان را به دست آورد! اما ما واقعا چقدر دربارۀ این ماهی اطلاعات داریم؟ آیا آن‌ها زیر آب هم زشت هستند؟!
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
لقب AFC لقب دریای سرخ را به هواداران پرسپولیس داد.
علیرضا بیرانوند دروازه بان جنجالی این روز‌های فوتبال کشور با انتشار یک استوری عجیب در فضای مجازی، از عنوان جالبی برای خودش استفاده کرده است.
کالچو مرکاتو به ستاره ایرانی لقب جالبی داد.
مرتفع‌ترین شهر ایران را می‌شناسید؟ معمولا لقب «بام ایران» را برای شهرکرد شنیده‌ایم؛ اما جالب است بدانید مرتفع‌ترین شهر ایران، فقط شهرکرد نیست.
اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
باشگاه بایر لورکوزن از عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی خود در دیدارهای اخیر تمجید کرد.
هواداران استقلال در تمرین امروز لقب جالبی به روزبه چشمی دادند.
خواننده مشهور کلمبیایی مدت‌هاست که از ستاره سابق بارسلونا جدا شده، اما موضوع خیانت پیکه و رابطه جدیدش همچنان خبرساز است.
تعویض طلایی مجتبی حسینی در بازی امروز مقابل سپاهان از لقب ویژه‌اش در پیکان گفت.
توئیتر رسمی یوفا به درخشش ستاره ایرانی واکنش جالبی داشت و نوشت: مهدی طارمی سال ۲۰۲۲ را با یک هت‌تریک به پایان برد.
ستاره تیم ملی مراکش به سرمربی کشورش لقب جالبی داد.
نشریه معتبر فرانسوی به ستاره تیم ملی این کشور لقب جالبی داد.
مهدی طارمی باز هم به مرد اصلی پورتو در دیدار مهم ال‌کلاسیکوی پرتغال بدل شد.
روزنامه الخلیج امارات در گزارشی به ستایش از عملکرد فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء پرداخت و تیتر جالبی را برای این مربی ایرانی انتخاب کرد. این روزنامه، فرهاد مجیدی را «پاشا» خواند.
رسانه اماراتی از تاکتیک مجیدی به همراه اتحاد کلباء توصیف جالبی کرد.
فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم‌ملی جوانان می‌گوید این‌که بعد از مدال طلای جهانی به او لقب "یاغی" داده شد، برایش جالب بود و این لقب را به خاطر جنگندگی‌اش در این رقابت‌ها می‌داند.
این گوینده بعد از رسیدن به نام طارمی برای معرفی به هواداران حاضر در ورزشگاه، این مهاجم را «کابوس آنها» یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.
یک استوری جالب در اینستاگرام از لوکا مارکوویچ مهاجم ۲۲ ساله صربستانی منتشر شد که در آن با نوشتن جملات فارسی برای ارتش سرخ که همان لقب باشگاه پرسپولیس است، آرزوی موفقیت کرده است!
خرید جدید باشگاه پرسپولیس با لقب جالبی از این باشگاه ایرانی یاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ