کالچو مرکاتو به ستاره ایرانی لقب جالبی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای فردریک هرمل، فلورنتینو پرز دیگر برای حرف کیلیان امباپه ارزش قائل نیست و او را بازیکنی دمدمی مزاج می‌داند.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
شهید علی چیت سازیان از فرماندهان همدانی در دفاع مقدس بود که کار شناسایی و نفوذ را به طور حرفه‌ای انجام می‌داد.
اینتر و منچستریونایتد آخرین تلاش‌هایشان را برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی به کار خواهند گرفت.
واکنش تند ورزشی‌نویسان به لقب اسطوره قرن به یک پیشکسوت
اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
امیدوارم به رکورد آلن ویتل برسم و بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شوم.
باشگاه بایر لورکوزن از عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی خود در دیدارهای اخیر تمجید کرد.
هواداران استقلال در تمرین امروز لقب جالبی به روزبه چشمی دادند.
خواننده مشهور کلمبیایی مدت‌هاست که از ستاره سابق بارسلونا جدا شده، اما موضوع خیانت پیکه و رابطه جدیدش همچنان خبرساز است.
اتحادیه جهانی کشتی لقبی آشنا و در عین حال بحث‌برانگیز را برای حسن یزدانی انتخاب کرده است.
آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی قهرمان جام جهانی شد تا نام این مربی تا همیشه در تاریخ فوتبال ماندگار شود.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان لقب جدیدی در فوتبال اروپا کسب کرد.
آبولا: طارمی لقب توهین‌آمیز را هم دریبل کرد!
نشریه پرتغالی از برگشتن ورق به نفع ستاره ایرانی پورتو خبر داد.
اماراتی‌ها به فرهاد مجیدی لقب «سلطان تعویض طلایی» دادند.
مرتضی اویسی ملقب به رونی کلمن ایران. او این لقب را در جریان دریافت مدال طلا در رقابت‌های آرنولد کلاسیک مادرید، از آرنولد شوارتزنگر چهره شاخص رشته بدنسازی و بازیگری جهان دریافت کرده است؛ اتفاقی که او از آن به عنوان شیرین‌ترین خاطره ورزشی خود یاد می‌کند.
مرتضی اویسی ملقب به رونی کلمن ایران. او این لقب را در جریان دریافت مدال طلا در رقابت‌های آرنولد کلاسیک مادرید، از آرنولد شوارتزنگر چهره شاخص رشته بدنسازی و بازیگری جهان دریافت کرده است؛ اتفاقی که او از آن به عنوان شیرین‌ترین خاطره ورزشی خود یاد می‌کند.
روزنامه الخلیج امارات در گزارشی به ستایش از عملکرد فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء پرداخت و تیتر جالبی را برای این مربی ایرانی انتخاب کرد. این روزنامه، فرهاد مجیدی را «پاشا» خواند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا لقب جدیدی را از رسانه پرتغالی گرفت.
فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم‌ملی جوانان می‌گوید این‌که بعد از مدال طلای جهانی به او لقب "یاغی" داده شد، برایش جالب بود و این لقب را به خاطر جنگندگی‌اش در این رقابت‌ها می‌داند.
این گوینده بعد از رسیدن به نام طارمی برای معرفی به هواداران حاضر در ورزشگاه، این مهاجم را «کابوس آنها» یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.
منابع خبری با اشاره به افزایش بی رویه تورم در انگلیس در کنار اعتصابات گسترده در این کشور به لندن لقب شهر بحران ها داده اند.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: از اینکه اولین مدال‌آور ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی لقب گرفتم، خوشحالم و امیدوارم به سایر اعضای کاروان انرژی مثبت داده باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ