هواداران رئال مادرید از ادواردو کاماوینگا به عنوان آچار فرانسه تیم‌شان یاد کرده و به این عنوان با او شوخی می‌کنند. ستاره فرانسوی امروز واکنش جالبی به این لقب که هواداران به او داده‌اند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، واکنش جالبی به آرزوی سلامتی ادواردو کاماوینگا نشان داد.
حکم انتصاب موسوی خوئینی‌ها که فضائلی به آن اشاره کرده همان ایام در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعا‌ها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت مشاور سیاسی خود منصوب کردند، او هم پذیرفت.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب به اظهارات میرسلیم واکنش نشان داد و گفت: آنچه در نامه اخیر دفتر آقای مهندس میرسلیم به صداوسیما «اهانت به رهبری» تلقی شده سخنی نسنجیده و ناصواب است.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توییتی به سخنان شیخ حسین انصاریان درباره بانوان بی‌حجاب واکنش نشان داد.
عبدی درباره «معنای آمار پیامک‌های کشف حجاب» ارسالی پلیس در یک استان هشدار داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
مهدی فضائلی عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به انتشار یک عکس در توییتر واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به تکرار عبارت «بانوی اول» از زبان همسر رئیس جمهور واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت قبلی این نشریه به پیامبر اسلام، عجیب ندانست.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین‌های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت‌های قبلی این نشرییه به پیامبراسلام، عجیب ندانست.
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی جمهوری اسلامی را به خشونت و آزار جنسی در بازداشتگاه‌ها متهم کرده است.
عباس کمساری، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) نوشت:در طول تاریخ، «تحجر» بزرگترین دشمن اسلام راستین بوده است. در این قضیه دلخراش اما، مهسا امینی فقط قربانی تحجر نیست. این دختر بی گناه قربانی نفوذ دست‌های مرموزیست که کمر به هدم دین و انقلاب بسته اند.
معاون توانبخشی استان تهران اعلام کرد: یک وکیل برای خانواده این جوان توانخواه اوتیسیم در نظر گرفته می‌شود تا خانواده به صورت رایگان از وکیل استفاده کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اقدام انجام شده در قبال این فرد مبتلا به اتیسم را عملی شنیع، ظالمانه و ناجوانمردانه توصیف کرد و گفت که حتما پلیس با این اقدام و عاملان آن برخورد خواهد کرد. تحقیقات در این زمینه از سوی ماموران پلیس در حال انجام است تا ابعاد و زوایای نامشخص موضوع به طور کامل معلوم شود.
عضو دفتر نشر آثار رهبری خطاب به محمود صادقی نوشت: خوب است مجلس برای نمایندگان، کلاس آموزش روداری بگذارد و از تجارب شما به عنوان استاد تمام استفاده کند!
همتی به گزارش مرکز آمار درباره تورم تیر ماه واکنش نشان داد.
«عضو دفتر نشر آثار رهبری» درباره خطبه‌ نماز جمعه مشهد گفت: «شگفت آور بود!»
خبر‌های بسیار مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به نزدیک شدن عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.
شرکت گاز دولتی و اپراتور زیرساخت گاز اوکراین از دولت آلمان خواست جریان گاز از طریق خط لوله نورد استریم ۱ را محدود یا قطع کند.
فضائلی: اخیرا عبدالله ناصری مدعی شده که رهبر انقلاب گفته‌اند «ورود آقای مهدوی دامغانی به کشور را تضمین می‌کنم اما خروجش را نه!» این مطلب کذب محض است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ