ژوزه مورایس با ترکیبی تهاجمی تیمش را در مصاف با فجرشهید سپاسی شیراز به میدان فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
بازیکنان الشارجه پس از برگزاری تمرین امروز برای سفر به تمرین آماده شدند.
قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
وزیر اطلاعات از دستگیری آخرین تروریست حادثه حرم شاهچراغ خبر داد.
وزیر اطلاعات درباره آخرین پیگیری‌ها از عاملان و آمران حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: آخرین نفر آنان در ایران دستگیر شد و هماهنگ شده تا ان‌شاالله به کشوری که این کار را کرده برویم.
تیم ملی بسکتبال در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از حضور در جام جهانی به مصاف ونزوئلا می رود.
آخرین نسخه بتای اندروید واتس‌اپ به قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده و شرکت متا این قابلیت جدید را آزمایش می‌کند.
آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان ایران پیش از شروع مسابقات قهرمانی جهان عصر امروز در سالن الشباب منامه برگزار شد.
CarynAI که اوایل ماه می‌به عنوان یک نسخه آزمایشی بتا، به صورت خصوصی و تنها با دعوتنامه در اپلیکیشن تلگرام راه اندازی شد، آخرین نمونه از پیشرفت‌های خیره کننده در هوش مصنوعی است. فناوری که در چند ماه گذشته جهان را شگفت زده و البته نگران کرده است. روز ۹ ماه می‌نسخه بتا CarynAI راه اندازی شد و مارجوری تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی اش با میلیون‌ها دنبال کننده آغاز کرده است.
«اطلس» که یک ربات انسان‌نما فوق‌العاده پیشرفته است، توسط شرکت رباتیک بوستون دینامیک ساخته شده است. این یک ربات دو پا است که نزدیک به ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۱/۶ کیلوگرم وزن دارد. اطلس قادر به انجام کار‌های مختلف از جمله راه رفتن، دویدن و پریدن است. آخرین نسخه ربات‌های بوستون دینامیک می‌توانند با ریتم بیشتری نسبت به بسیاری از انسان‌ها برقصند. شرکت رباتیک بوستون دینامیک از سال ۱۹۸۳ در حال کار کردن بر روی روبات‌ها و توسعه فناوری‌های رباتیک است و اطلس آخرین نسخه ربات‌های این شرکت است.
رسازندگان ChatGPT، اخیرا آخرین نسخه از این مدل را با نام GPT-۴ منتشر کرده اند که خلاق‌تر و دقیق‌تر از نسخه‌های قبلی است. اگرچه فقط برای کاربران ChatGPT Plus در دسترس است، کاربران عادی همچنان می‌توانند به GPT-۳.۵ دسترسی داشته باشند.
اونتادور التیمت در سال ۲۰۲۱ به عنوان آخرین نسخه این ابرخودرو معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور ۶.۵ لیتری V ۱۲ با قدرت ۷۶۹ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۷۱۹ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این خودرو ۱۵۴۹ کیلوگرم است. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از ۲.۸ ثانیه است.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
این ویژگی فعلا در آخرین نسخه بتا واتس‌اپ برای آیفون مشاهده شده است و مشخص نیست چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
آخرین آمار کرونا در ایران دستگیری مهندس برق با اسلحه/ بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ اشک‌های زن ۷۰ ساله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ جیغ وحشت در سکوت صبحگاهی/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است. برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
گوگل یک حالت صرفه‌جویی در باتری را به آخرین نسخه مرورگر وب محبوبش اضافه کرده است و همچنین راهی برای اجرای روان‌تر کارها. انتخاب گزینه «بهینه‌سازی باتری» در هر زمانی که روشن‌اش کنید، می‌تواند به صرفه‌جویی انرژی کمک کند یا می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر زمان باتری کمتر از ۲۰ درصد باشد، به‌طور خودکار فعال شود.
آماده ترین نسخه هری کین فردا در مقابل تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
ایران در پاسخ به آخرین نسخه از پیش‌نویس توافق وین که از سوی اتحادیه اروپا ارائه شده است، نظرات خود را منتقل کرده است. آنطور که از لابلای مواضع تیم ایران پیداست، اختلافات بر سر سه موضوع است که ایالات متحده در دو مورد انعطاف شفاهی خود را بیان کرده، اما باید در متن گنجانده شود. موضوع سوم هم به تضمین تداوم اجرای برجام برمی‌گردد، که به واقع‌بینی آمریکا برای تامین نظر ایران بستگی دارد.
تیم ملی والیبال زنان ایران صبح امروز (چهارشنبه 19 مرداد) آخرین تمرین آماده‌سازی خود را برای شروع مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ