رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: پس از گذشت حداقل ۱۵ سال نماینده کشور در بخش مربوط به انتشار ملی گازهای گلخانه‌ای به عضویت هیئت بین دولتی تغییر اقلیم( IPCC)درآمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جمهوری اسلامی ایران با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور دریای خزر دیدار کرد.
به دنبال انتشار گزارش مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد نظرات و ملاحظات خود را در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران (GOV/۲۰۲۳/۲۶، ۳۱ May ۲۰۲۳) اعلام کرد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مرزهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزهای شرقی کشور اجازه تعدی به هیچ کسی را نمی‌دهیم.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه همگرایی کریدور شمال- جنوب به سرپرستی نماینده رئیس جمهور روسیه، بر سر ساخت و خرید ۲۰ فروند کشتی جنرال کارگو توافق کردند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماد نیروی نظامی امام زمان (عج) است که با قدرت او، زمینه ظهور بیش از پیش فراهم می‌شود.
هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیاست ایران ماندگاری صلح در منطقه است، گفت: کشورهای حوزه قفقاز باید مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند.
جلسه بررسی گزارش گزارشگر ویژه تحمیلی از سوی گروهی از کشورهای غربی بر شورای حقوق بشر در خصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۲۹ اسفند در جریان برگزاری نشست ۵۲ شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وحدت و هم آوایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد عام و خاص است.
آصفری تاکید کرد: ما از خواسته‌های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گول سازمان منافقین و تحلیل‌های غلط آن‌ها را نخورند. غربی‌ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی‌ها نباید با بیشتر کردن تحریم‌ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم، اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.
محمودوند گفت: این اجماع جهانی علیه ایران که در حال گسترش است، به واسطه جریان‌های غربی است که می‌دانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت فوق العاده‌ای در حوزه هسته‌ای رسیده است. امروز تمام این تنش‌ها فقط به خاطر فعالیت‌های هسته‌ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از رؤسای جمهوری که به ایران می‌آمدند متقاضی ملاقات با او می‌شدند که عموماً انجام می‌شد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: آمریکا هنوز انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران را ندیده و من ایمان دارم که آن وعده الهی و انتقام سخت را در آینده بسیار نزدیک، خواهیم گرفت.
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران پیش نویس قطعنامه E/2023/L.4 برای پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را قاطعانه رد و به شدت محکوم می کند و از اعضای اکوسوک تقاضا دارد که به این پیش نویس رای منفی بدهند.
سلیمی اظهار کرد: غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم از سوی جمهوری اسلامی ایران پاسخ مناسبی به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود و باید آن‌ها این پاسخ را دریافت کنند که موضع ما در قبال‌شان موضع اقتدار است نه انفعال.
خدیجه کریمی،‌ مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل که منجر به صدور قطع‌نامه ضد ایرانی شد، نطقش را گم کرد!
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادعاهای بی اساس در مورد انتقال پهباد از سوی ایران برای استفاده در جنگ اوکراین را رد و تاکید کرد: این ادعاها هیچ ارتباطی با قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر ایران در نامه به آنتونیو گوترش، اتهامات اخیر دولت آلبانی علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس دانست و تاکید کرد: کشورم به دروغ متهم به حمله سایبری شد.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، استوارنامه خود را به دبیر کل سازمان تقدیم و رسما کار خود را آغاز کرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، در آستانه عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
ابوالفضل عمویی گفت: با میانجیگری دولت عراق، بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی ۵ دور مذاکره برگزار شد.
تیم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقه بین‌المللی گشت جاده‌ای شرکت کرده است، پس از تیم ازبکستان و روسیه به مقام سوم دست یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ