نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان در پنجمین جلسه پارلمان این کشور، دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن تفتیان با رکورد 10.17 در گروه مقدماتی خود پنجم شد و نتوانست به نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کند.
تیم ملی زورخانه‌ای ایران به عنوان پنجمی مسابقات جهانی هنرهای رزمی و بازی‌های سنتی جهان در شهر چانگ‌جو کره‌جنوبی دست یافت.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با قبول شکست 54 بر 55 مقابل اندونزی، به مقام دوم مسابقات کاپ آسیا دویژن B رسید.
در روز سوم مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، تیراندازان ایرانی در تفنگ بادی 10 متر موفق به صعود به فینال نشدند.
ریکاردو آلوز در پست جدید خود نمایش موفقی را مقابل پرسپولیس ارائه نکرد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از صعود به مرحله یک چهارم بازماند تا در ادامه رقابتها به مصاف تیم برزیل برود.
پرونده بازیهای دانشجویان جهان در حالی برای کاروان ورزش ایران بسته شد که تکواندو نیمی از مدال‌ها را به خود اختصاص داد و «جورکش» رشته‌هایی شد که با وجود اعزام نفرات شاخص نتوانستند موفق باشند.
الوحده امارات با وجود نمایش تاثیرگذار ملی‌پوش ایرانی خود مقابل الشباب عربستان شکست خورد.
رقابت‌های پاراشنای قهرمانی جهان در حالی در منچستر انگلیس به پایان رسید که شناگران ایران از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماندند.
پیروزی در فینال تورنمنت‌های مختلف، تبدیل به یک حسرت برای علیرضا جهانبخش شده است.
ناکامی جهانبخش با فاینورد در اولین فینال فصل
بایر لورکوزن در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل رئال سوسیه‌داد مغلوب شد.
با به حد نصاب نرسیدن تعداد آراء اختصاص یافته به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری لبنان، نمایندگان پارلمان این کشور مجدداً در پایان دادن به این خلأ سیاسی ناکام ماندند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور وزارتخانه‌ها و سازمانهای دولتی را به هم افزایی در راستای پیشبرد اهداف دولت مردمی فراخواند و گفت: موفقیت و ناکامی هر یک از دستگاههای اجرایی به نام دولت رقم می خورد.
دبیر شورای نگهبان گفت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه ادامه تلاش‌های ناکامی است که دشمنان از ابتدای انقلاب برای متوقف کردن ایران اسلامی داشته‌اند.
سران قوا با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، نشان از ناکامی‌های پی در پی آنان در شکست عزت و اراده ملت ایران است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران را ناشی از استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران دانست.
پارلمان لبنان برای دهمین بار متوالی و پس از اینکه هیچ یک از نامزدها تنوانستند حد نصب آرای نمایندگان را کسب کنند، در انتخاب رئیس جمهور ناکام ماند.
اعضای پارلمان لبنان ظهر امروز پنج شنبه به وقت بیروت، در هشتمین جلسه خود برای انتخاب رئیس جمهوری جدید این کشور، به اجماع نرسیدند.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان در چهارمین جلسه پارلمان این کشور، دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
مشاور سیاسی سوسیال دموکرات‌ها در کمیته پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: تلاش‌ها برای استفاده از اعتراضات ایران برای تعلیق مذاکرات برجامی امروز در پارلمان اروپا به طرز چشم‌گیری ناکام ماند.
پارلمان لبنان در جلسه امروز خود نتوانست رئیس جمهور جدید این کشور را انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ