جاشوا کیمیش فاش کرد که عاشق بازی‌های ژاوی در بارسلونا بود و از او الهام گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراکی با اشاره به اینکه بی خرد‌های غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می‌کنند، گفت: زنانی که اسلام پرورش داده زنانی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند که در عالم نمونه و بی مثالند و دختران و زنان ما برای رسیدن به سعادت حقیقی باید از رفتار، منش و سیره این بانوان بزرگ عالم هستی الگو بگیرند.
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
شهردار تهران گفت: از دستاوردهای مهم این دوره برخورداری از الگو، فکر و مبنایی است که از طریق آن می‌توانیم خدمتگذار مردم باشیم.
در آستانه دیدار امشب چلسی و رئال در لیگ قهرمانان یکی از ستاره‌های سابق چلسی به میخایلو مودریک، خرید جدید این تیم توصیه کرد برای موفقیت وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، را الگوی خود قرار دهد.
احمد مهرابی، دروازه‌بان تیم فوتبال ون پارس، همچنان یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در رقابت‌های لیگ یک است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه حدود سه و نیم میلیون نفر جامعه هدف داریم، گفت: به‌دنبال تغییر رویکردها با نگاه به خانواده ایثارگران و الگو شدن خانواده ایثارگران هستیم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از سر الکس فرگوسن به خاطر فرهنگی که در این تیم بر جای گذاشته تمجید کرد.
سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فراخوان ایده روایت زن شهید گفت: هدف از این فراخوان الگو سازی از زنان شهید و ایثارگر در قالب ایده‌های برتر است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدای انقلاب اسلامی به عنوان الگو به نسل جدید معرفی شوند.
آنتونیو رایو، کاپیتان مایورکا، که در بازی قبلی تیمش با رئال مادرید لحظات پرتنشی با وینیسیوس داشته در آستانه بازی دو تیم در روز یکشنبه علیه ستاره برزیلی رئال موضع‌گیری کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
کاپیتان مس رفسنجان از عملکرد خود دفاع می کند و می گوید معیار سنجش یک بازیکن نباید گل و پاس گل باشد.
مهدی مطهر تهیه‌کننده سینما و مستندساز از تلاش برای ساخت یک فیلم سینمایی درباره پرویز دهداری سرمربی فقید تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق با بیان اینکه چگونه برای شهید سلیمانی که در هر جایی با ما جنگید، عزاداری و مراسم برگزار نکنیم؟ تأکید کرد که فرماندهان پیروزی به الگویی برای جوانان تبدیل شده اند.
مسئول کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی گفت: این تفکر اشتباه است که شهدا را دست نیافتنی جلوه می‌دهد، شهدا و نوابغ این مرز و بوم همگی دست‌یافتنی هستند.
مشهد ـ سرپرست دانشگاه رضوی گفت: حاج قاسم یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است، شخصی است که آرمان‌های جامعه اسلامی را عملاً در میدان محقق ساخته است.
مشهد ـ سرپرست دانشگاه رضوی گفت: حاج قاسم به عنوان یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است، شخصی است که آرمان‌های جامعه اسلامی را عملاً در میدان محقق ساخته است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران الگو شدن شهرداری تهران در زمینه‌ی پاسخگویی به شهروندان برای سایر نهادهای دولتی و خدمات رسان را زینت بخش دوره‌ی مدیریتی شهردار تهران خواند.
روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امروز با برگزاری دو دیدار پشت سر گذاشته می شود.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بررسی طرح محله الگو با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران مسکن کشور خبر داد.
بوکایو ساکا، ستاره تیم ملی انگلیس، از علاقه‌اش به کریستیانو رونالدو پرده برداشت.
به گفته مدیر دفتر مدیریت مصرف آبفای کشور ۳۷ درصد خانواده‌های تهرانی زیر الگو و ۶۳ درصد بالای الگو‏، آب مصرف می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ