امین اسماعیل نژاد این روزها با انگیزه های خاصی در تمرینات تیم ملی حاضر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین اردوی تدارکاتی تیم فوتسال امید با حضور ۱۴ بازیکن برای شرکت در تورنمنت فوتسال کافا برگزار می‌شود.
طبق اعلام فدراسیون فوتبال، تیم امید ایران مسابقات غرب آسیا، مقدماتی جام ملت‌ها و المپیک و هم‌چنین مسابقات آسیایی هانگژو را پیش روی خود دارد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
باگذشت ۴ماه از درگذشت مهسا امینی پس از بازداشت از سوی گشت ارشاد و ناآرامی‌هایی که در واکنش به این ماجرا در کشور رخ داد، موضوع برخورد با آنچه پیش از این بدحجابی توصیف می‌شد به برخورد با بی‌حجابی تغییر نام داده است.
امین عینک‌چی، بازرس اتحادیه داروخانه‌داران گفت: داروخانه‌ها تقریبا از موج ششم و هفتم انواع سرم‌ها را نداشتند. نباید کاری به صحبت‌های وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت داشته باشیم. حالا که هنوز پیک هشتم کرونا اوج نگرفته، کافی است سری به داروخانه‌ها بزنید، از دو ماه پیش سرم را نداشته‌اند و دچار مشکل بودند.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
امین حارث، ملی‌پوش مراکشی، صبح امروز، برای حمایت از تیم ملی این کشور پیش از دیدار مقابل فرانسه، به دوحه سفر کرد.
یکی از یازده بازیکنی که از سوی کارلوس کی روش پیش از سفر تیم ملی به دوحه به اردو دعوت شده بود، امیر علی صادقی بود.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
برخی شایعات که هنوز تایید نشده‌اند از استعفای وزیر «صمت» پیش از استیضاح در مجلس و حضور او در پست معاونت رئیس‌جمهور حکایت دارد. فعلا و تا هفته آینده، باید به تحلیل صف‌بندی موافقان و مخالفان وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداخت.
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماه پیش بحث استیضاح کنندگان وزیر صمت مسکوت ماند و الان مشروعیت وی بر این وزارتخانه زیر سوال است.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
قالیباف گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کار‌ها را پیش ببرد و مسئولیت‌پذیر باشد، امروز در بروکراسی بسیار پیچیده و بی‌ربطی گرفتاریم که اگر بخواهیم از آن عبور کنیم باید شجاعت داشته باشیم .
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.
فاطمی امین وزیر صمت در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفت: «آیین نامه واردات خودرو در حال نهایی شدن است.» این در حالی است که در برخی خبر‌ها از قول وزیر صمت گفته شد «شنبه هفته آینده خبر قطعی واردات آن اعلام می‌شود. اما در این میان فعالان بازار پیش بینی کاهش قیمت ها در آینده نزدیک را دارند.
مدافع دهه هشتادی پیکان و تیم ملی امید می گوید تیمش با وجود جوانی حرف های زیادی برای گفتن دارد.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.
دختر گمشده در مزرعه پیدا شد
پیش از این بازیگران چون مهران احمدی، بهناز جعفری و امین میری مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین محمد دستواره نارویی، مهدی دین‌ محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری نوجوانانی هستند که از طریق تست بازیگری و از میان صدها متقاضی برای حضور در نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند.
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ