سومین پیروزی پیاپی مردان صانعی با ثبت 5 گل مقابل ازبکستان به ارمغان آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه برای بازدید از محوطه‌های گردشگری و به ویژه بنا‌های مذهبی رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی است، از عزل مسئول تکیه معاون الملک کرمانشاه خبر داد.
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: تکیه بر دانش فنی و افزایش تنوع ژنتیکی از مهمترین راهبردهای توسعه زراعت پایدار در کشت دیم است.
نامزد نخست کفش طلای لیگ برتر، بازیکنی است که داستان پرفراز و نشیبی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرده و حالا به صدر جدول گلزنان تکیه زده است.
سید محمد صدر در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت: واقعیت این است که برداشت‌هایی که از سیاست خارجی دولت بعد از روی کار آمدن می‌شد این بود که خیلی سیاست خارجی را جدی نمی‌گیرند، مهم نمی‌دانند و حتی صحبت‌هایی که در مورد برجام می‌کردند یا موضع‌گیری‌هایی که در مورد FATF و همین طور کشورهای مختلف داشتند، درک صحیحی از روابط بین‌الملل این واقعیت نداشتند که در دنیای کنونی نمی‌توان تکی زندگی کرد و سیاست انزواطلبانه داشت.
رئیس‌جمهور گفت: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
بارسلونا با برتری یک بر صفر برابر ویارئال در لالیگا جایگاهش را در صدر جدول محکم‌تر کرد.
محمدرضا باهنر در پی انتقاد‌های انجام شده، اظهارات خود را اصلاح کرده و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت. اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا؛ یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا؛ از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
منابع بلند پایه سوری اعلام کردند که دمشق با دیدار وزیران خارجه ترکیه و سوریه قبل از تحقق اهداف دمشق و در صدر آن خروج ارتش ترکیه از کل خاک سوریه، مخالف است.
در چارچوب هفته دوازدهم لیگ‌ برتر، گل‌گهر موفق شد در خانه با یک بازگشت رویایی مقابل هوادار به پیروزی برسد و موقتا به صدر جدول تکیه بزند.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی 2022 صعود کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه فرمودند: با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: راه‌حل دائم برای رفع مشکل حوزه خودرو، تکیه بر پلتفرم‌های بومی و تثبیت و پایداری جریان تولید است.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در شرایطی شب گذشته از غفلت رقبای خود استفاده کردند و به صدر تکیه زدند که این مهم با ثبت یک پیروزی درخشان و معنی‌دار به دست آمد.
گل‌گهر سیرجان با برد 5 بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان بر صدر جدول لیگ برتر تکیه زد.
گالاتاسرای در هفته دوم سوپر لیگ والیبال ترکیه نیز موفق به کسب پیروزی شد.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی درباره افزایش جرایم منجر به قتل می‌گوید: در میان آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها قتل یکی از خشن‌ترین عوارض پرخاشگری و خشم است. از نگاه رفتارشناسی اجتماعی قتل را می‌توان به دو شکل با برنامه‌ریزی قبلی و بدون مقدمات و برنامه‌ریزی تقسیم کرد. قتل با برنامه‌ریزی یعنی اینکه فرد با تهیه مقدماتی نظیر ابزار کشتار، اسلحه سرد یا گرم برای انجام هدف شوم خود به سمت فرد یا افراد حرکت می‌کند.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس در این‌باره می‌گوید: «تکیه آقا توسط کامران‌میرزا، فرزند ناصرالدین‌شاه ساخته شد. این شاهزاده قجری ارادت خاصی به اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسن مجتبی (ع) داشت. به همین دلیل وقتی باغی بزرگ در محدوده آبادی حصاربوعلی خرید، دست به ساخت تکیه‌ای برای برگزار مراسم عزاداری زد.»
ناصر الدین شاه در سال ۱۲۸۳ هجری قمری به دوستعلی خان معیرالممالک دستور داد تا همراه ساخت کاخ شمس‌العماره تکیه بزرگی هم در کنار آن بنا کند. معیر الممالک از همان زمان دست به کار شد و هنرمندان و معماران مشهور تهران را برای این کار گرد آورد.
«تکیه رضا قلی‌خان» از تکیه‌های قدیمیِ تهران به شمار می‌آید که پایین‌تر از چهارراه سیروس، خیابان مصطفی خمینی واقع شده است. این تکیه یکی از تکایای مهم دوران قاجار است که در آن زمان در محدوده محله «چاله میدان» قرار داشت و با نام «تکیه چاله میدان» ثبت شده بود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد از ۴۱۰ هزار یتیم و فرزندان محسنین، ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو حمایت می‌کند.
تکیه نفرآباد (حسینیه علی اکبر) در سال ۱۰۶۰ قمری ساخته شده است. آن‌طور که روایت شده در زمان صفویه، یکی از تیره‌های ایل قشقایی به نام «نفر» از استان فارس به این ناحیه کوچ می‌کنند و ساکن این منطقه می‌شوند که با سکونت آن‌ها و آبادانی این محل، نفرآباد شکل می‌گیرد و بعد‌ها این تکیه قدیمی در آن ساخته می‌شود.
تکیه نیاوران در روز ۲۵ مهرماه سال ۱۳۸۳ به عنوان اثر ملی ایران به ثبت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ