کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که وعده های توخالی باعث اعتصاب و ناراحتی بازیکنان شده است گفت: در این شرایط فقط پول می تواند مشکلات این تیم را حل کند که فعلا از دست کسی کاری برنمی آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال بالای پیوستن نیلوفر اردلان به سپاهان همچنان ادامه دارد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
کرج- دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: چرای مفرط، بیش از حد و غیرمجاز دام به ویژه شتر عامل اصلی غبارخیزی تالاب صالحیه است.
قراگوزلو گفت:کولرهای گازی غیر استاندارد ازمبادی غیررسمی تهیه می‌شوندو هیچ نظارتی برراندمان آنها وجود ندارد،علاوه بر افزایش نجومی بهای برق مصرفی مشترکان فشار مضاعفی را به صنعت برق وارد میکند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، شورای عالی مسکن مکلف شد هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن اقدام کند.
دروازه‌بان هوادار انگیزه زیادی برای ادامه روند خوب خود در تیم المپیک دارد.
استقلال می توانست به جای پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد اگر فقط چند مورد از اتفاقات لیست شده در این مطلب، به سود آبی ها رقم می خورد.
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: فارغ التحصیلان مقاطع بالای دانشگاه‌ها بعضا از مهارت و تخصص مورد نیاز برخوردار نیستند و باید دانشجو منطبق با مهارت های مورد نیاز بازار تربیت شود.
دادگاه عالی آمریکا در حال بررسی یک پرونده مربوط به آزادی بیان در شبکه های اجتماعی است تا مشخص شود مقامات اجازه بلاک کردن مردم عادی در این پلتفرم ها را دارند یا خیر.
شواهد اکنون نشان می‌دهند که گوشی‌های تلفن همراه هوشمند عامل اصلی همه گیری بیماری روانی در میان زنان جوان هستند.
به گفته محققان، عوامل غیرپزشکی، مانند سابقه ازدواج و زندگی مشترک، می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر سیر نارسایی قلبی داشته باشند. ممکن است این عوامل در همگان تأثیر یکسانی نداشته باشند؛ همانطور که این مطالعه ثابت کرد سابقه ازدواج و تأثیر آن بر سلامتی در مردان بسیار مهم‌تر از زنان است. شناخت چنین عواملی به شناسایی استراتژی‌های جدید بین‌فردی کمک می‌کند و می‌تواند در بهبود توانایی بیماران برای کنار آمدن با نارسایی قلبی اثربخش باشد.
مصرف ماده معدنی پتاسیم باید به اندازه کافی باشد؛ زیرا علاوه بر این که سطوح بسیار پایین آن برای قلب خطرناک است، سطوح بسیار بالای پتاسیم نیز می‌تواند منجر به ایست قلبی شود.
سرمربی منچستریونایتد از اتحاد بالای تیمش صحبت کرده و آن را عاملی مهم در موفقیت شیاطین سرخ دانست.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسانات نرخ ارز را اصلی ترین عامل گرانی سکه اعلام کرد و گفت: با توجه به بزرگ بودن حباب سکه، اگر مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است.
مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه سازندگان تا پایان سال جاری خبر داد.
«چرا چرخش شرکای راهبردی آمریکا به سمت چین، بجای افول قدرت آمریکا تفسیر به شکست ایران می‌شود؟»
بررسی‌های یک مطالعه مروری سیستماتیک نشان داد که شیوع خود درمانی در زنان ایرانی نسبتاً بالا است و عواملی مانند در دسترس بودن داروها، هزینه بالا ویزیت پزشکان، اعتقاد به بی‌ضرر بودن خوددرمانی؛ از مهم‌ترین عوامل موثر در این مشکل است.
بیشترین شکستگی مربوط به پوکی استخوان در ناحیه لگن، ستون مهره ها، مچ یا قسمت بالای بازو رخ می دهد. البته گاهی شکستگی یک استخوان می تواند در ادامه به شکستن سایر استخوان ها نیز منجر شود. بنابراین لازم است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تشخیص و درمان این بیماری اقدام شود.
شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط حتی پس از شهادتش هم دست از سر صهیونیست ها بر نمی دارد.
گراهام پاتر بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس از بازیکنانش ستایش کرد و روحیه بالای آنها را عامل این پیروزی دانست.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم ضمن اظهار نگرانی از آمار بالای پرونده‎ های غیرفرجامی گفت: پیشنهاد اصلاحات در برخی مواد قانونی را ارائه داده‌ایم.
شیائومی 12T آینده دارای نسخه بهبودیافته پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود که دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا نامیده می‌شود. این چیپست نسبت به دایمنسیتی ۸۱۰۰ پنج نانومتری بهبودیافته‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS3.1 و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ