با توجه به برگشت مسافران نوروزی از عصر فردا هم‌اکنون تردد در جاده کندوان سنگین گزارش شده و در هراز و سوادکوه روان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی خبر داد.
تردد روان در محورهای شمالی و محور شهریار – تهران دارای ترافیک سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محدوده تونل شماره یک آزادراه تهران-پردیس، محدوده گیلاوند محور فیروزکوه و طول مسیر محور شهریار خبر داد.
سازمان راهداری با اشاره به وجود ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت هراز از بارش باران در محور فیروزکوهخبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران گزارش شده است.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران از با اعلام اینکه ترافیک در محور‌های شمال سنگین است، گفت: کندوان و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا، ترافیک خودرو فوق سنگین گزارش شده است.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
جاده هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.
سرگرد محمد احمدی گفت: این محور از اوایل بامداد امروز از سمت مرزن آباد به سمت کرج به علت ترافیک فوق سنگین مسدود شده بود.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
سرهنگ کرمی: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده آزادراه تهران - شمال تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
کرمی گفت: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده شهرستانک تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در محور‌های ارتباطی این استان خبر داد و افزود: به احتمال محور‌های کندوان و هراز از عصر امروز جمعه از سمت مازندران به تهران و کرج یکطرفه می‌شود.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک از کرج تا بیلقان، روان؛ از بیلقان تا آدران، روان؛ از سد امیرکبیر تا گچسر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کندوان، نیمه سنگین و از کندوان تا هزارچم نیز به همین صورت است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها در محور کندوان و همچنین تردد نیمه‌سنگین خودرو‌ها در محور هراز هستیم.
رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان تا ازادراه تهران - شمال نیمه سنگین گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ