بازیکن ذوب آهن می گوید در موقعیتی که دقایق آخر به دست آورد، مرتکب اشتباه شد و به جای پاس دادن، باید خودش شانسش را برای گلزنی امتحان می کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافینیا به خاطر اشتباه دیشب و اخراج برابر ختافه رسما از دوست داران بارسا پوزش خواست.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، از هم تیمی‌هایش در اینتر به خاطر حواشی و اتفاقات اخیر عذرخواهی کرده است.
اگر کثیف نباشید یا زیاد عرق نکرده باشید، ممکن است چند بار حمام کردن در هفته برایتان کافی باشد. شست‌وشوی زیاد، چربی و باکتری‌های سالم را از روی پوست حذف می‌کند. بنابراین، زیاد حمام کردن باعث خشکی و خارش پوست می‌شود و به باکتری‌های مضر اجازه می‌دهد که از طریق ترک‌خوردگی‌های پوست وارد آن شوند.
شاکی گفت: اشکان از گنده لات‌های تهران است. مدتی قبل من اشتباه کرده و در اینستاگرام و فضای مجازی با او کل کل کردم که او و نوچه‌هایش مرا ربودند تا ادب کنند. آن‌ها پس از چند ساعت مرا رها کردند. حالا از او شاکی هستم.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است که الیور کان بر خلاف دوران فوتبالش، نتوانست مدیر خوبی برای بایرن باشد و مشاوران بد او فضای باشگاه را خراب کردند.
بن چیلول، ستاره انگلیسی چلسی، از هم‌تیمی‌هایش و هواداران به خاطر کارت قرمزی که دیشب در جریان شکست مقابل رئال مادرید گرفت عذرخواهی کرد.
صحنه بر هم خوردن تعادل مهدی قایدی در محوطه جریمه نساجی هنوز بحث بر انگیز است. برخی می گویند این صحنه شبیه سازی بوده و برخی هم اعتقاد بر پنالتی دارند.
تصاویر منتشر شده از تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در جریان بازی این تیم برابر لیورپول نشان می‌دهد که او از هواداران و بازیکنان رئال عذرخواهی کرده است.
گئورگی گولسیانی می‌گوید برای قهرمانی پرسپولیس تلاش زیادی خواهد کرد و معتقد است تیم‌شان در لیگ دیگر فرصت اشتباه ندارد.
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
این تهیه‌کننده بیان کرد:‌ من درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا فیلم به سرعت در شورای پروانه نمایش بررسی شود. اگر قرار است تنبیهی اتفاق بیفتد، بنده که در حال سپری کردن مسیر آن هستم و فکر می‌کنم کارگردان (سعید روستایی) هم همین مراحل را طی می‌کند. اگر اشتباهی مرتکب شده‌ایم، پاسخ آن را می‌دهیم ولی فیلم نباید آسیب ببیند و امیدوارم مسیر درست نمایش خود را طی کند.
محمدرضا قنبرطلب، شاکی پرونده ماهان صدرات: او می‌گوید اشتباه کردم و چه اعدام بشوم یا نشوم، تو من را ببخش. به‌معنای واقعی کلمه پشیمان است. من به‌عنوان سربازی که همواره در راستای منویات رهبری و در جهت تحکیم نظام گام برداشته‌ام از رهبری و رئیس‌ قوه قضائیه عاجزانه استدعا می‌کنم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان بگذرد. مطمئن هستم که این رأفت و گذشت در جامعه اثربخش خواهد بود.
سرمربی آرژانتینی و سابق عربستان گفت: در خصوص حضورم در تیم ملی عربستان، اشتباه کردم که قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ از این تیم جدا شدم. ما در مرحله انتخابی این رقابت‌ها شکست نخوردیم و فقط یک گل دریافت کردیم.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری اظهارداشت: خطاهایی پیش می‌آید و نمی‌توان آن را به نام یک مجموعه خدوم تمام کرد گاهی از یک مجموعه بزرگ یک نفر خطایی می‌کند و نباید آن را به نام مجموعه گذاشت.
متهم رد اتهام قتل گفت: من کسی را نکشتم و در ماجرای مرگ صدف، هیچ نقشی نداشتم. فقط به خاطر خودنمایی نزد دوستانم گفته بودم که وقتی پدر او با ازدواج ما مخالفت کرد صدف را آزار دادم و بعد هم او را از ارتفاع به پایین انداختم، اما اشتباه کردم و نباید چنین دروغ‌هایی را مطرح می‌کردم. حالا هم قسم می‌خورم که مرتکب چنین کاری نشده‌ام.
هرکس بدون مجوز و به‌صورت علنی لباس‌های رسمی مأموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان‌ها، مدال‌ها یا سایر امتیازات دولتی را بدون تغییر یا با تغییر جزئی که موجب اشتباه شود، مورد استفاده قرار دهد در صورتی که عمل او به موجب قانون دیگری مستلزم مجازات شدیدتری نباشد، به حبس از سه ماه تا یک سال یا جزای نقدی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا شش میلیون ریال محکوم خواهد شد و درصورتی‌که از این عمل خود سوء‌استفاده کرده باشد، به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
حسینی، استاد دانشگاه در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه بخشی از بدنه اجتماعی که اعتراض میکنند اعضای همین اجتماع هستند، گفت: به نظر می‌رسد در فضای تصمیم‌گیری حکومتی اشتباهی شده‌است. رنج سنی معترضان بین ۱۵ تا ۲۰ سال بوده، این رنج سنی در فضای مجازی زیست کرده و این‌ها افرادی هستند که در همین جامعه ما رشد کردند و نباید آن‌ها را در تحلیل‌ها نادیده بگیریم. / آخرین خبر
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.
هری مگوایر که بعد از اشتباه در دیدار دیشب تیمهای ملی انگلیس و آلمان به شدت هدف انتقاد قرار گرفته با انتشار یک پست اینستاگرامی اشتباهش را پذیرفت و از هواداران عذرخواهی کرد.
کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ملی آزاد گفت: زورم به حریف آمریکایی می‌رسید، اما اشتباه کردم و پایی که گرفته بودم را به خاک ختم نکردم تا او ببرد.
هانسی فلیک یک سال پس از جدایی از بایرن اعتراف کرد که می توانست با تصمیماتی بهتر و گفت‌وگوی مستقیم با حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، در بایرن ماندنی شود.
آمدم زود کشتی را تمام کنم و هشت بر صفر ببرم که به تایم دوم نکشد ولی متاسفانه فن را روی خودم انداختم.
حسن روشن پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی ایران در این فیلم صحبت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ