خوان لاپورتا معتقد است که ژاوی در حال حاضر بهترین مربی برای بارسلوناست. او همچنان امیدوار است بارسا بتواند راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا و ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم جلسه‌ای را درباره به خدمت گرفتن نیمار برگزار خواهند کرد.
ژاوی معتقد است که تیمش فاقد استعداد و خلاقیت است و به همین دلیل از خوان لاپورتا جذب یک بازیکن برای پست شماره 10 را درخواست کرده است.
رئیس بارسلونا در مصاحبه جدید خود گفت که درهای بارسلونا همیشه به روی پپ گواردیولا باز است.
خوان لاپورتا در مصاحبه جدید خود تاکید کرد که به ژاوی قول داده تا هر بازیکنی که بخواهد را به خدمت بگیرد.
خوان لاپورتا در مصاحبه خود با TV3 تایید کرد که بین پپ گواردیولا و ژاوی اختلافاتی وجود دارد و سعی خواهد کرد آنها را آشتی بدهد.
خوان لاپورتا تایید کرد که هنوز هیچ مذاکره جدی با ژاوی برای تمدید قراردادش نداشته اند و این را به زمانی دیگر موکول کرد.
خوان لاپورتا سرمست از جذب ایلکای گوندوگان برای بارسا گفت که ستاره های بزرگ دنیا دوست دارند به این باشگاه ملحق شوند./
رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مراسم جوایز ملی ورزشی اسپانیا که در خانه سابق ژنرال فرانکو برگزار شد، شرکت کرد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید خوان لاپورتا پس از پیروزی برابر رئال مادرید برای جشن و خوشحالی به رختکن این تیم رفته است.
رئیس باشگاه بارسلونا بار دیگر به باشگاه رئال مادرید و نیز لالیگا تاخت و گفت که شکایت آنها از روی حسادت و برای لکه‌دار کردن اعتبار بارسلوناست.
خوان لاپورتا و خورخه مسی پنجشنبه گذشته در بارسلونا با یکدیگر ملاقات کردند و خروجی آن شاید بازگشت مسی به بارسا در تابستان باشد.
خوان لاپورتا در رویای قهرمانی بارسلونا در لالیگاست و می‌گوید که حس می‌کند به این عنوان خواهند رسید، هرچند هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است.
رئیس بارسلونا دیشب وعده داد که بازی های نیمه نهایی و فینال لیگ فوتبال ابداعی جرارد پیکه در نوکمپ برگزار خواهند شد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، پاسخ اظهارنظر اخیر خوان لاپورتا در مورد شکل‌گیری سوپرلیگ فوتبال اروپا در سال 2025 را داد.
سرخیو بوسکتس بر خلاف خوان لاپورتا، رئیس بارسا، معتقد است لوییس انریکه نقش اول را در درخشش تیم ملی اسپانیا داشته و ژاوی در این امر نقش کمرنگی دارد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، امروز در مورد سه جلسه محرومیت روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا و نیز احتمال بازگشت مسی صحبت کرد.
خوان لاپورتا و معاونانش پس از پیروزی دقایق پایانی بارسا برابر والنسیا آنقدر خوشحال بودند که وارد زمین شده و این موفقیت را با ژاوی جشن گرفتند.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، با حمایت از ژاوی مدعی شد که پیروزی برابر رئال مادرید به این تیم کمک خواهد کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.
رئیس باشگاه بارسلونا ساعاتی قبل از بازی برابر اینتر با خوشبینی از پیروزی بر تیم ایتالیایی حرف زد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، به شکل غیرمستقیم از جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس به‌خاطر کم نکردن دستمزدشان انتقاد کرد. او رئیس لالیگا را هم مقصر ثبت قراردادهای عجیب بازیکنان بارسا در دوره مدیریت قبلی دانست.
خائومه رورس، مدیر شرکت اورفئوس مدیا، که باعث فعال شدن اهرم مالی چهارم بارسا شد، امیدی به بازگشت لیونل مسی به باشگاه کاتالان ندارد.
ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا، به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.
ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا، اکیدا به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ