خوان لاپورتا در ضیافت شام قهرمانی بارسا از بازیکنان خواست که فصل بعد برای قهرمانی اروپا بجنگند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
اگر مرد اهل مایورکا نبود، مقروض‌ترین بارسلونای تاریخ حتی با ژاوی و اهرم‌های مالی هم رنگ قهرمانی لالیگا را نمی‌دید. به احترام او باید کلاه از سر بر داشت.
اگر مرد اهل مایورکا نبود، مقروض‌ترین بارسلونای تاریخ حتی با ژاوی و اهرم‌های مالی هم رنگ قهرمانی لالیگا را نمی‌دید. به احترام او باید کلاه از سر بر داشت.
قرعه کشی فصل 24-2023 دقایقی پیش به انجام رسید و ال کلاسیکوی رفت در هفته یازدهم و به میزبانی بارسلونا خواهد بود.
مارک آندره تراشتگن در صورت کلین‌شیت برابر سلتا می‌تواند به رکورد تاریخی 27 کلین‌شیت در تاریخ لالیگا و لیگ‌های معتبر اروپایی برسد.
خواکین سانچس، اسطوره رئال بتیس، مصدومیتش جدی نیست و می تواند در 6 بازی باقیمانده لالیگا رکورد تاریخی زوبی زارتا را بشکند.
لامین یامال جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلوناست که در مسابقات لالیگا به میدان رفته است.
لامین یامال به جوانترین بازیکن بارسلونا در لالیگا تبدیل شد.
مارک آندره تراشتگن اگر در دو بازی از 9 بازی باقیمانده بارسا در لالیگا دروازه‌اش را بسته نگه دارد، موفق به ثبت یک رکورد تاریخی خواهد شد.
کریم بنزما در نیمه اول دیدار مقابل وایادولید در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا، هت‌تریک کرد.
ژاوی هرناندز با گذر از پپ گواردیولا به دومین مربی تاریخ بارسا تبدیل شد که پس از 50 بازی اول خود در لالیگا به عنوان مربی، بیشترین امتیاز را کسب کرده است.
والنسیا در تاریخش 13 بار در لالیگا در زمین بارسا برنده شده که چهار تای آنها خاطره‌انگیز هستند.
دیگو سیمئونه در دربی شهر مادرید توانست به یک رکورد تاریخی دست یابد.
کریم بنزما با گلی که وارد دروازه الچه کرد، از رکورد گلزنی رائول در لالیگا عبور کرد.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، این روزها به دلیل مصدومیت دور از میادین است ولی انتظار می رود برای بازی برگشت لالیگا مقابل رئال وارد ترکیب تیمش شود.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
تا روز ال‌کلاسیکو رئال مادرید در لالیگا باید برابر اوساسونا و ختافه قرار بگیرد و بارسا نیز به مصاف مایورکا و سلتاویگو خواهد رفت
لالیگا امروز تاریخ و زمان ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا که در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
بارسلونا در تاریخ خود تنها یک بار در یک فصل هم فاتح لالیگا شده و هم عناوین ال‌پی‌چی‌چی و زامورا به بازیکنانش رسیده است. فصل جاری بارسا به دنبال تکرار آن رکورد ویژه است.
روبرت لواندوفسکی روی دور گلزنی است و به طور مشترک با یاگو آسپاس در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. هدف او شکستن رکورد تاریخی لیونل مسی در این رقابت‌هاست.
روبرت لواندوفسکی روی دور گلزنی است و به طور مشترک با یاگو آسپاس در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. هدف او شکستن رکورد تاریخی لیونل مسی در این رقابت‌هاست.
درصد موفقیت و کسب پیروزی رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در لالیگا، بهتر از همه مربیان تاریخ این باشگاه است.
دستگیری ربایندگان پسر ۱۴ ساله
بدون تردید بزرگترین بازی فوتبال باشگاهی دنیا، مصاف رئال مادريد و بارسلونا است که پس از قرعه کشی فصل جدید لالیگا مشخص شده است. در هفته نخست هم بارسلونا در خانه به مصاف وایادولید می‌رود و رئال مادرید در خانه آلمریا بازی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ