محمد نوازی، مربی استقلال، با انتشار استوری در اینستاگرام از جلسه اعضای فنی این تیم اطلاع داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی هاشمی‌نسب بعد از کش و قوس‌های فراوان در دیدار با ملوان روی نیمکت آبی پوشان نشست.
حضور محمد نوازی در کادرفنی استقلال یکی از جذابیت‌های این فصل آبی‌ها خواهد بود.
عکسی از فخرالتاج معیری نوه دختری ناصرالدین‌شاه را ببینید. عکس در سایت دنیای زنان در عصر قاجار منتشر شده است.
مربی و پیشکسوت استقلال به انتقاد تند از وضعیت این تیم و بی‌توجهی به مشکلات‌شان پرداخت.
هاشمی نسب نیامد، نوازی مربی استقلال شد
محمد نوازی به کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه شد.
رقابت های باشگاه های تهران در دهه 60 پر بود از بازیکنان با کیفیت، فوتبالیست هایی که نوع بازی آنها چشم نواز بود
در بخشی از تمرین استقلال محمد محبی به هنرنمایی با توپ پرداخت.
ابراهیم رییسی تلاش می‌کند با توجه به مشکلات اقتصادی ایران و نیازی که کشور به جذب سرمایه‌های خارجی دارد، این قرارداد را احیا کند و زمینه را برای ورود چینی‌ها به حوزه‌های زیرساختی ایران فراهم سازد. برخی زمزمه‌ها هم شنیده می‌شود که قرارداد ۲۵ ساله چینی‌ها با ایران از نوع قرارداد‌های نازل است. به‌طور کلی ایران باید تلاش کند تعادل را در حوزه سیاست خارجی خود همواره ایجاد کند و موازنه‌ای را میان غرب و شرق در این زمینه شکل دهد تا بتواند منافع حداکثری از ارتباط با کشور‌های مختلف برداشت کند.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به زائران میلیونی حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: مشهدی ها در مهمان نوازی سرآمد کشور هستند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است بدون توجه به مسائل داوری برنده بازی با صنعت نفت باشند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اشتباه فاحش داوری منجر به از دست رفتن پیروزی آنها مقابل تیم هوادار شد.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل فولاد سه امتیاز را به دست بیاورند.
حسین انتظامی نوشت: رسانه، بویژه در غیاب احزاب و تجمعات قانونی و سایر نهاد‌های رابط، بستر و میزبان گفتگو است. این که مرتب بگوییم ما از گفتگو استقبال می‌کنیم، اما به لوازم و آدابش مقید نباشیم، مبتذل کردن مفاهیم است
یک ویولونیست برای غیرنظامیان پناه گرفته در شهر ریونه هنرش را اجرا کرد.
دو مربی استقلالیِ آلومینیوم در تقابل با آبی‌ها جایگاه ویژه‌ای برای تماشای بازی انتخاب کردند.
یازده بازیکن و مربی، امروز در لباس آلومینیوم اراک به مصاف استقلال می روند.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر خارجه عراق از حسن مهمان نوازی مردم عزیز و دولت عراق به طور ویژه قدردانی کرد.
گروهی از نمایندگان معتقدند: «مجلس به تیم مذاکره‌کننده اختیار تام داده است، بنابراین نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست.» در نقطه مقابل نیز گروه دیگری از نمایندگان قرار گرفته‌اند که از ضرورت ورود هر نوع توافقی به صحن علنی مجلس مطابق قانون اقدام راهبردی سخن می‌گویند.
شاید فرصت تماشای بهار دیگری را نداشته باشیم و با این نگاه از لحظه به لحظه فروردین هزار و سیصد و نود و نه لذت ببریم. بسیاری از ما با اقوام درجه اول و حتی برادران و خواهران خود نیز ارتباط نداریم. چه نیک که در این ایام سخت که ملاقات حضوری خطرساز است، با تماس تلفنی به آنها تبریک بگوییم و اگر حس دیدار نبود، حالِ گفتار برقرار باشد.
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...
شاید فرصت تماشای بهار دیگری را نداشته باشیم و با این نگاه از لحظه به لحظه فروردین هزار و سیصد و نود و نه لذت ببریم. بسیاری از ما با اقوام درجه اول و حتی برادران و خواهران خود نیز ارتباط نداریم. چه نیک که در این ایام سخت که ملاقات حضوری خطرساز است، با تماس تلفنی به آنها تبریک بگوییم و اگر حس دیدار نبود، حالِ گفتار برقرار باشد.
هر پینه‌ای دستان پدر بسته، مجاهدتی بس بزرگ است برای آنکه ذره‌ای از لطافت دستان فرزندانش کاسته نشود؛ هر نگاه حسرت بار پدر به آنچه می‌خواسته و نخریده، تلاشی است برای آنکه چشمان فرزندان در برابر دستیابی به خواسته‌هایش برق بیشتری زند؛ هر میزان خمیدگی کمر پدر، محصول کوشش اوست تا فرزندانش سرفرازتر از قبل باشند؛ هر ساقه موی سپید پدر، نشانه‌ای از خیال ناآرامِ او در سال‌های متمادی بوده، تا خیالِ ما آرام گیرد.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ