محمد نوازی به کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
پروژه فوتبالی محمد بن سلمان چگونه کار می‌کند و باشگاه‌های عربستانی این همه پول را از کجا آورده‌اند؟
محمد نوازی، مربی استقلال، با انتشار استوری در اینستاگرام از جلسه اعضای فنی این تیم اطلاع داد.
حضور محمد نوازی در کادرفنی استقلال یکی از جذابیت‌های این فصل آبی‌ها خواهد بود.
حضور محمد نوازی در کادر فنی استقلال کاملا ناگهانی و به دور از زمزمه‌های رایج بود.
با حضور در تمرین استقلال، محمد نوازی پس از سال ها به تیم سابقش بازگشت.
محمد نوازی و بهزاد غلامپور قبل از شروع نخستین جلسه تمرین استقلال وارد کمپ ناصر حجازی شدند.
محمد نوازی هم اکنون در کمپ مرحوم حجازی حضور دارد و احتمالا یکی از دستیاران جدید نکونام خواهد بود.
با توجه به ابراز علاقه‌ی جواد نکونام برای بخدمت گیری محمد نادری به نظر می‌رسد، سرمربی جدید تیم استقلال نیازی نمی‌بیند که ابوالفضل جلالی را راضی به بازگشت کند.
دریادار ایرانی با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی با دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
محمد باقر نمازی یکی از ۳ زندانی دوتابعیتی که در ایران به سر می‌برد در تماس با خانواده خود از ازادی قریب الوقوع خود در طی روز‌های آینده خبر داد.
شادی محمد مجدی، هافبک بازیساز الاهلی، در دیدار برابر طلائع الجیش، جنجال بزرگی به پا کرد.
محمد نوازی به دلیل اعتراض به داوری توسط حیدری از کنار زمین اخراج شد.
رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسى اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»
محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار با جمعیتی قریب به ۱۰ میلیون نفر در بافت‌های ناکارآمد کشور شناسایی شده است.
در بخشی از تمرین استقلال محمد محبی به هنرنمایی با توپ پرداخت.
محمد آئینی از برگزاری پویش نوسازی بافت‌های فرسوده در ۱۰۰ شهری که ۶۷ درصد مساحت بافت فرسوده را دارند به مناسبت پنجم دیماه مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی خبر داد.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
محمد محبی را می‌توان نسخه جوان وحید امیری در تیم ملی دانست!
نشست خبری نخستین رویداد ملی مدارس آینده صبح سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ با حضور محمد ترکمانه رئیس بنیاد برکت و مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد.
حضرت محمد مصطفی (ص) می‌فرمایند: «اگر بنده خدا مى‌دانست که در ماه رمضان چیست چه برکتى وجود دارد، دوست مى‌‌‏داشت ‌تمام سال، رمضان باشد‌» و تأکید می‌فرمایند: «درهاى آسمان در اولین شب ماه رمضان گشوده مى‌شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد.»
رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسى اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»
حضرت محمد مصطفی، ختم رسل، فرموده‌اند: «روزه نصف صبر است. صبر هم نصف ایمان است‌» و حضرت على (ع) تأکید داشته‌اند: «روزه عبادتى است بین بنده و آفریدگارش که غیر از خدا کسى از آن آگاهى ندارد‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ