حسین انتظامی نوشت: رسانه، بویژه در غیاب احزاب و تجمعات قانونی و سایر نهاد‌های رابط، بستر و میزبان گفتگو است. این که مرتب بگوییم ما از گفتگو استقبال می‌کنیم، اما به لوازم و آدابش مقید نباشیم، مبتذل کردن مفاهیم است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختار دونتسک، می‌گوید این باشگاه آماده است تا هروقت جنگ تمام شد میخایلو مودریک را پس بگیرد.
قهرمان هفت دوره گرند اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره عواقب آسیب‌دیدگی که به دلیل آن مجبور شد گرنداسلم استرالیا را از دست بدهد، صحبت کرد.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
تنیسور آمریکایی شماره یک پیشین جهان درباره مشکلاتی که پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش با آن روبرو شده است، صحبت کرد.
داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختاردونتسک، از میخایلو مودریک به عنوان سومین بال چپ برتر حال حاضر دنیا نام برد.
داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختاردونتسک، از میخائیلو مودریک به عنوان سومین بال چپ برتر حال حاضر دنیا نام برد.
رهبر معظم انقلاب با عضویت سورنا ستاری در شورای راهبردی روابط خارجی موافقت کردند.
دکتر سورنا ستاری که از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف است، پیش از این مسئولیت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و ریاست بنیاد ملی نخبگان را بر عهده داشت.
دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
زمزمه‌های برکناری و استعفای ستاری پیش از این و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز مطرح شده بود و همزمان با آن بسیاری از فعالان دانش بنیان درخواست داشتند این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.
شنیده ها حاکی از آن است که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است.
تبریز- سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در سفری یک روزه به آذربایجان‌شرقی صبح روز سه شنبه وارد تبریز شد و مورد استقبال استاندار قرار گرفت.
سرنا در طول ۲۲ سال فعالیت حرفه‌ای خود یکی از پردرآمدترین ورزشکاران بوده است و کمپانی‌های «نایکی» و «کرفت فودز» اسپانسر‌های مالی او بودند.
سرنا ویلیامز در این باره اظهارداشت: می‌خواهم زندگی متفاوتی را تجربه کنم، مثلا مادر باشم و نسخه متفاوتی از سرنا را کشف کنم. از نظر فنی هنوز جوان هستم، اما می‌خواهم زندگی شخصی خودم را هم داشته باشم.
رئیس جمهور پیشین آمریکا در کنار ورزشکاران سرشناس آمریکایی به بازنشستگی سرنا ویلیامز از دنیای تنیس واکنش نشان داد.
سرنا ویلیامز در اخرین رقابت تنیس خود شکست خورد تا با اشک زمین تنیس را ترک کند.
رافائل نادال به بازنشستگی احتمالی سرنا ویلیامز واکنش نشان داد.
«کارلا سرنا» بانوی جهانگرد ایتالیایی نوشت: نحوه غذاخوردن کارگران و مغازه‌داران هم دیدنی است؛ کبابی‌ها، چلوکبابی‌ها، میوه‌فروشان و قهوه‌چی‌ها هر یک محصول خود را به محل کار آنان می‌آورند و علاوه بر آن مشتریان را از لذت شنیدن سخنان شیرینی نیز برخوردار می‌کنند، چون ایرانی، عاشق اختلاط و گپ‌زدن است.
سرنا ویلیامز، پرافتخارترین تنسیور زن تاریخ، اعلام کرد که به زودی از دنیای تنیس خداحافظی خواهد کرد.
مادام «کارلا سرنا» زن جهانگرد ایتالیایی درباره اهمیت محرم و عزاداری ایرانیان نوشته است: «در ایام دهه اول ماه محرم، شاه و رعایایش لباس عزا به تن می‌کنند. رنگ‌های سیاه نماد سوگواری شناخته می‌شود، ولی بسیاری از مردم کمربند‌هایی به همین رنگ با نقش‌های نارنجی دور کمر می‌بندند. مردان طبقات پایین به عنوان علامت عزا، دامن پیراهن خود را بیرون گذاشته و دکمه یقه آن را باز می‌کنند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ