چری Ant در انواع مختلفی شامل مورچه بزرگ (Big Ant) و مورچه کوچک (Little Ant) به بازار خودروی چین عرضه می‌شود. هرکدام از این خودرو‌ها گروه خاصی از مشتریان را هدف قرار گرفته‌اند. برای مثال، چری مورچه بزرگ یک کراس‌اوور خانوادگی است، درحالی‌که مورچه کوچک خودرویی مناسب بانوان محسوب می‌شود. نسخه‌ای که در این آزمایش مورد استفاده قرار گرفت، چری Ant کوچک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک بی ۲۱ می‌تواند مهمات بیشتری را نسبت به اف ۳۵ حمل کند. در حالی که حجم دقیق تسلحیات این بمب افکن رادارگریز ناشناخته است، گزارش اندیشکده استرالیایی پیش‌بینی می‌کند که توان حجم مهمات آن حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد بمب افکن رادارگریز قدیمی‌تر بی ۲ باشد.
نیمی از قدرت دریافت اول تیم ملی به اردوهای تیم ملی بازگشت.
ترکیب هجومی چهار قدرت عربستانی ترسناک‌ترین تصویر را از فوتبال این کشور به نمایش می‌گذارد.
مرادمند در بازی با پرسپولیس نیز توانست قدرت گلزنی‌اش را به نمایش بگذارد، اما پایان این جدال یک حسرت بزرگ برای وی در پی داشت.
اگر عارف غلامی به مسابقه با پرسپولیس نرسید، شاهد حضور محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی استقلال خواهیم بود.
اعضای تیم استقلال با شادابی تمرینات خود را برای دیدار با تراکتور تبریز جلو می‌برند.
تیم ملی بحرین در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از گلدان سوم وارد قرعه‌کشی شد.
عقرب دو دُم چینی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از سال ۲۰۲۱ به شکل عملیاتی به ارتش آزادی‌بخش خلق چین ملحق شد.
طبق شبیه‌سازی‌های کامپیوتری پادشاه دایناسور احتمالاً تی رکس نمادین آرواره‌های قدرتمندی داشت است. هوبر می‌گوید: وقتی تیزی دندان‌هایش را در نظر بگیریم، تخمین‌ها از نیروی گاز گرفتن دایناسور به فلک می‌کشد. اما بخشی از این نیروی کل نه تنها از نیروی گاز گرفتن، بلکه از فشار اضافی بایت وارد شده توسط آن دندان‌های تیز ناشی می‌شود. به طور کلی، هرچه نوک دندان تیزتر باشد، نیروی بالقوه بالقوه با توجه به نیروی ورودی یکسان عضله بیشتر می‌شود، زیرا هر چنین نیرویی در نوک دندان متمرکز می‌شود.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
سارمات آراس - ۲۸ موشکی عظیم‌الجثه با بیش از ۳۵ متر طول و ۲۲۰ تن وزن است که می‌تواند ۱۵ کلاهک هسته‌ای را در خود جای دهد.
سرمربی این روزهای گل گهر و گزینه اول مربیان ایرانی برای تیم ملی ، سالها قبل استقلال را قدرت اول آسیا می دانست.
نسخه اکسلنت دارای پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربو و ۴ سیلندر است که ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این نسخه ۹ سرعته CVT است.
دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی بانوان کشور در حالی برگزار شد که دختران برای برگزاری این رویداد مدت ها انتظار می کشیدند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
مویزس کایسدو زننده تک گل اکوادور در مصاف با سنگال ناراحت‌ترین بازیکن اکوادوری پس از حذف از جام جهانی بود.
سایت معتبر اوپتا آنالایست به برتری یک بر صفر ایران مقابل اروگوئه در اولین بازی دوستانه فیفادی واکنش نشان داد و از قدرت ایران صحبت کرد.
بدون شک اوکراین شگفتی‌ساز شماره یک رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان بود.
بدون شک اوکراین شگفتی‌ساز شماره یک رقابت های والیبال قهرمانی جهان بود.
لیورپول خیلی زود نشان داد نمی توان نام این تیم از بین مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر حذف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ