مدافع تراکتور می‌گوید به قراردادش با این تیم پایبند است و قصد جدایی از این تیم را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
مشهد ـ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: نرم‌افزار «سو» در راستای تسریع در پیگیری مطالبات مردمی با ۱۶ محور کلیدی در استان طراحی و راه‌اندازی شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مدت زمان صدور گواهی عدم سو پیشینه به یک روز کاری رسیده است.
مصطفی زارعی اعلام کرد که یک سوءبرداشت باعث شده تا برای بازگشت استقلال به آسیا شانس به وجود بیاید.
مصطفی زارعی اعلام کرد که یک سوبرداشت باعث شده تا برای بازگشت استقلال به اسیا شانس به وجود بیاید.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
پیش بینی می شود در معاملات روز چهارشنبه تک سهام هایی که موج اصلاحی خود را پایان دادند با تقاضا مواجه شوند.
دروازه‌بان نساجی به برداشت‌هایی که از آخرین مصاحبه‌اش شد توضیح داد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر کنترل تورم و احتمال اعمال فشار بیشتر بر قیمت‌ها و کنترل نرخ‌های فروش شرکت‌های بزرگ به‌نظر می‌رسد که دولت نمی‌خواهد بورس به‌صورت بی‌محابا رشد کند.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: من گفتم قیمت تمام شده خودرو با قیمت ثابت کاهش پیدا می‌کند؛ این عبارت فنی بود و شاید نباید آن را به کار می‌بردم.
فارس نوشت: سوءبرداشت برخی افراد از بازنشر ویدئویی از رهبرانقلاب در مورد نهی برخورد خودسرانه مردم با بی حجابی سبب شد عده ای تصور کنند نباید با بی حجابی برخورد شود در حالی که بنا بر نظر خود رهبرانقلاب حاکمیت اسلامی نسبت به این مسئله وظیفه جدی دارد.
سقوط منچسترسیتی به یک دسته پایین تر، مجازات ترسناکی است که باشگاههای لیگ برتری خواهان آن هستند.
مجلسی می‌گوید:گام‌هایی که از سوی کشور‌های غربی برداشته می‌شود گام‌های خطرناک و جنگ‌طلبانه‌ای است که پیش‌تر در آستانه حمله به یوگسلاوی، حمله به افغانستان و حمله به لیبی برداشته شده بود. تبلیغات غربی‌ها دقیقا مشابه همان زمان است؛ آن‌ها از یک سو در حال توجیه افکار عمومی جهان هستند و از سوی دیگر وضعیت را به نحوی پیش می‌برند که اذهان را در داخل کشور برای بروز چنین شرایطی آماده کنند. این مساله به اتفاقات بسیار شومی می‌تواند منجر شود.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از قهرمانی در جام جهانی، به صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد.
قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
مادر شهید کیان پیرفلک گفت: از حرف‌های من سو استفاده نکنید. صفحه من بسته است و نمیدانم چه کسی جای من پست می‌زند!
انتشار غیر حرفه ای و ناقص مصاحبه و گفتگوهای غیررسمی معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، موجب سوءبرداشت شده است.
چنین فضایی علاوه بر ساحت سیاسی، درباره مسائل فرهنگی نیز مشهود است. گروهی تندرو در جریان اصلاحات در دهه هفتاد و هشتاد مواضع و اقدامات غیرقابل دفاعی پیرامون مذهب و مسائل فرهنگی بیان کردند و در دستور کار قرار دادند، که زمینه را برای میدان گرفتن جریان رادیکال از جناح مقابل فراهم کردند. در نهایت اکنون در فضای فرهنگی که اصلاح طلبان میدان را از دست داده‌اند، در سمت مقابل اقلیت رادیکال با صدای بلند مواضعی را مطرح می‌کند که جریان اصول گرا لزوماً قبول ندارد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی در مورد شایعات به وجود آمده در خصوص مدیریت و همچنین رفتار ساپینتو در دیدار با گل گهر ارائه می دهد.
با وجود عدم برنامه‌ریزی مدون برای گفتگو‌های برجامی، اکنون نیویورک به محفلی برای تبادل مواضع در خضور ادامه مذاکرات و توافق تبدیل شده است. از یک سو، مقامات ایرانی با نشان دادن پالس‌های مثبت، آمادگی خود را برای حل اختلافات نشان داده و از سوی دیگر، غربی‌ها نیز با آگاهی نسبت به این‌که فرصت چندانی برای نجات توافق هسته‌ای وجود ندارد، نسبت به گام برداشتن در مسیر حل اختلافات با تهران روی خوش نشان داده‌اند.
سرمربی پیکان از اینکه زمان ریکاوری مناسب برای دیدار با گلگهر نداشتند از مسئولان سازمان لیگ گله مند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ