با امکاناتی که در خانه کشتی فراهم شده و با نظر حسن رنگرز، فرنگی کاران برخی از ساعات اردو را به شکل آزاد و تفریحی سپری می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره یونانی تیم بسکتبال میلواکی باکس، بازی دو تیم فوتبال اینتر میامی و نشویل را از نزدیک تماشا کرد.
ارتباط بین فوتبال حرفه‌ای و خطر ابتلا به یک بیماری عصبی به نام آنسفالوپاتی تروماتیک مزمن (CTE) به خوبی شناخته شده است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نگاه رئیس فدراسیون نسبت به جذب ستاره های فوتبال دنیا را مورد نقد قرار داد.
درحالی که تنها دو ماه تا آغاز فصل شانزدهم فوتبال زنان باقی‌مانده است، وضعیت کادرفنی تیم زنان سپاهان هنوز نامشخص است.
طبق گزارشات اخیر، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا حدود 8،76 میلیارد دلار درآمد سالانه تولید می‌کند.
ستاره یونانی تیم بسکتبال میلواکی باکس، مهارت‌های فوتبالی خود را در یک فروشگاه ورزشی به نمایش گذاشت.
سخنگوی اتحادیه ملی بسکتبال اعلام کرد صندوق سرمایه‌گذاری مستقل قطر به دنبال خرید سهام باشگاه بسکتبال واشنگتن ویزاردز است.
فوتبال، بسکتبال و تنیس روی میز در صدر بیشترین اعزام های بین المللی در سال 1401 قرار گرفتند.
آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت ورزش حکایت از آن دارد که طی سال گذشته و از حیث «اعزام های بین المللی»، فوتبال در راس فدراسیون‌ها قرار دارد و بسکتبال و تنیس روی میز در رده‌های بعدی هستند.
شش نمونه مثبت دوپینگ در ورزش ایران که هنوز به مرحله صدور نهایی رای نرسیده از رشته‌های کشتی‌ پهلوانی، شنا، فوتبال (دو مورد)، ‌بسکتبال (دو مورد) است.
دیدار کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با ویکتور ومبانیاما، پدیده فرانسوی بسکتبال آمریکا، و اختلاف قد نزدیک به نیم متری بین این دو مورد توجه قرار گرفته است.
جم نجفی ریاست گروه سرمایه‌گذاری ورزشی MSB را به عهده دارد. از جمله دارایی‌هایش می‌توان به بخشی از سهام تیم بسکتبال فینیکس سانز که در NBA حضور دارد و همچنین سرمایه‌گذاری در تیم فرمول یک مک‌لارن اشاره کرد. نجفی حالا قصد دارد با خرید تاتنهام هاتسپر سرمایه‌گذاری در حوزه فوتبال را تجربه کند.
نام «جم نجفی» این روزها بعد از بسکتال و اتومبیلرانی در فوتبال هم شنیده شده؛ سرمایه‌داری که تصمیم دارد بخش عمده سهام باشگاه تاتنهام را بخرد.
آخرین تمرین سپاهان پیش از بازی با سایپا بخش های متنوعی علاوه بر تمرینات معمول فوتبال داشت
باشگاه تاج (استقلال فعلی) پیش از انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلفی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، بوکس و ... تیمداری می‌کرد و علاوه بر مردان در بخش زنان هم این تیم‌ها فعال بودند.
کیلیان امباپه پس از ثبت گل دوم مقابل لهستان دست به حرکتی زد که مختص استفن کری ستاره بسکتبال است.
در حالی که تیم فوتبال انگلیس برای بازی یکشنبه در یک شانزدهم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل سنگال آماده می‌شود، بازیکنان این تیم به تمرین یوگا، پرتاب دارت، شنا، سپک تاکرا، بسکتبال و واترپلو پرداختند.
نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان ملی چندین رشته از جمله فوتبال، هندبال، واترپلو، فوتبال ساحلی و بسکتبال در کنار شادی های گل اعتراضی ملی پوشان ، نمایندگان مجلس را به این استیضاح فوری ترغیب کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از مصاف تدارکاتی برابر قطر تماشاگر دیدار حساس بسکتبال ایران و چین شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تماشاگر بازی بسکتبال ایران و چین شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که اگر کودکان در ورزش‌های چند جهته مانند فوتبال یا بسکتبال به جای فعالیت‌های یک جهتی مانند دویدن شرکت کنند، استخوان‌های سالم‌تری خواهند داشت.
استیو کِر، اسطوره بسکتبال NBA، می‌گوید در دنیای فوتبال هوادار سرسخت لیورپول است. او می‌گوید شیفته محمد صلاح است و ستاره مصری لیورپول را فوتبالیست محبوبش می‌داند.
برخی ورزش‌ها در دوران بارداری به شدت ممنوع است: اسکیت، غلت خوردن، بازی‌های با توپ (بسکتبال، والیبال، فوتبال)، اسکی، دوچرخه سواری، اسب سواری چنین ورزش‌هایی هستند که انجام آن ممنوع است. در این دوران اولویت با فعالیت‌هایی مانند شنا، یوگا و پیلاتس است.
یک ستاره بسکتبال آمریکا با اشاره به جنجال‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌گوید داروین نونیز به جای ضربه به صورت بازیکن کریستال‌‌پالاس باید موی او را می‌کشید تا کسی به کارش کاری نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ