یازدهمین دره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم های ملی کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: مطمئنم دختران ما می‌توانند پا به پای مردان در وزنه‌برداری رشد کنند و این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.
روزنامه جوان نوشته است: در کنار تلاش برای اجرای قانون پوشش و تضمین رفتار حیامدارانه در جامعه باید برای تربیت جنسی و آموزش رفتار‌ها و هنجار‌های متناسب هر جنس نیز تلاش کرد.
رئیس سازمان امور دانشجویان در دیدار با رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی گفت: در تمام رویدادهای ورزشی دختران و پسران سهم مساوی دارند.
یک مدال طلا ،دونقره و یک برنز برای ورزشکاران ایرانى در مسابقات اسكيت كاپ آزاد جهانى فرانسه به دست آ
وجه تشابه جالب مردان و زنان سپاهان در فصل گذشته فوتبال ایران.
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه نظام سلطه از طریق مافیای رسانه‌ای خود در قالب یک جنگ ترکیبی روی ذهن و زندگی ملت ایران اعمال می‌کند، خطرناک‌ترین اقدام علیه ما است.
پرونده مسابقات تنیس غرب آسیا با کسب عنوان نخست نمایندگان ایران در دو بخش پسران و دختران بسته شد.
تصاویر تاریخی از مدارس و دانش آموزان در ایران را مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور سابق آمریکا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد؛ اما بد نیست به نظر خانواده وی درباره این اقدام نگاهی بیندازیم!
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون برای نیمی از دانش آموزان، معلم ورزش داریم؛ کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه تربیت بدنی و تحقق ساخت زیستی بدنی از جمله چالش‌های جدی ماست.
تیم‌های ملی دختران و پسران زیر ۱۷ سال ایران برای حضور در مسابقات آسیایی بسکتبال سه نفره عازم مالزی شدند.
بررسی ۹۰ مطالعه منتشر شده توسط محققان در هلند، الگو‌های ثابتی را در تفاوت دختران و پسران مبتلا به دیابت نوع ۱ نشان داد. به طور کلی، دختران سطح قند خون بالاتری داشتند، بیشتر احتمال داشت اضافه وزن داشته باشند و به طور کلی کیفیت زندگی ضعیف‌تری را گزارش کردند.
فدراسیون بسکتبال برای نخستین بار و به منظور حضور در کاپ آسیا، اقدام به تشکیل تیم‌های سه نفره پسران و دختران در رده سنی زیر ۱۷ سال کرده است.
رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا با برگزاری دیدارهای بخش دختران و پسران پیگیری شد.
رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا با برگزاری دیدارهای بخش دختران و پسران پیگیری شد.
تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.
تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.
در گروه پسران ایران با کسب  5 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم‌های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد. در گروه دختران نیز شیردختران ایرانی با 6 مدال طلا قهرمان؛ تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.
یازدهمین دره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم های ملی کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران به پایان رسید.
پرونده چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا با قهرمانی تکواندوکاران کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران بسته شد.
تیم ملی نونهالان کشورمان در روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در ۲ گروه دختران و پسران، صاحب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
در بخش دختران کره جنوبی با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع ۷۱۸ امتیاز قهرمان شد. دختران ایران دو طلا و دو نقره کسب کردند
در پی وقوع چندین فقره شیوه جدید سرقت خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، به دارندگان خودرو درخصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس به عنوان خریدار خودرو هشدار داد.
یک شرکت تجاری پس از سال‌ها ارائه خدمات کمپینگ، آشپزخانه و شارژ همراه در نقاط دورافتاده، با جدیدترین راه‌حل‌های پشتیبان تامین برق خود در بازار حضور یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ