برغم هشدارهای ارتش نیجر، کودتاگران در این کشور از آزاد کردن رئیس جمهور این کشور امتناع می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
باشگاه لایپزیش به سیتی اعلام کرد تا اگر به خرید یوشکو گواردیول علاقه دارد هر چه سریع تر آن را باید نهایی کند.
با توجه به جلسات برگزار شده مخابرات و رگولاتوری وضعیت تمدید یا عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران تا ۲۷ تیرماه مشخص می‌شود.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد بند بازگشت 6 میلیون یورویی ژاوی سیمونز را فعال کند و به او تا 20 روز دیگر برای پاسخ نهایی مهلت داد.
مسئولان پالایشگاه نفت آبادان و نمایندگان مجلس شهر آبادان به دنبال تعیین و تکلیف زودهنگام هیئت مدیره صنعت نفت هستند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: به وزیر نفت برای تعیین هیئت مدیره تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضرب‌الاجل داده شد.
شادگان- رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت بسیار خوب گردشگری دریایی خوزستان به‌ویژه در تالاب شادگان، به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه این تالاب فرصت یک ماهه داد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم فوتبال امید برای اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: فدراسیون دراین‌باره هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده است.
مدیرعامل استقلال طبق بیانیه سازمان خصوصی سازی تنها 24 ساعت فرصت دارد.
کمیته انضباطی یوفا برای تعیین تکلیف پرونده رسوایی داوری بارسلونا ضرب‌الاجل تعیین کرده و قبل از ماه ژوئن حکم اولیه را صادر خواهد کرد.
رئیس عدلیه: بر اساس برنامه هفتم، قوه قضاییه موظف است سند تحول را به‌روزرسانی کند؛ بر همین اساس معاونت راهبردی با همکاری صاحبنظران در داخل و خارج از قوه در راستای به روزرسانی این سند اقدامات مقتضی را ترتیب دهد تا در پایان سال، یک سند تحول به روزرسانی شده، تدوین و فراهم باشد.
وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید اقدام کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران قضات محاکم حقوقی را مکلف کرد تا طی بازه زمانی یک هفته با رعایت حقوق زوجه نسبت به تجدیدنظر در آرا صادره مهریه‌های تعیین شده با سکه اقدام کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که در سه زمان مختلف، لیست حضور در لیگ قهرمانان را دریافت می کند.
معاون مالی و اقتصاد شهری از ضرب‌الاجل سازمان‌های شهرداری برای ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد پایدار خبر داد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:دستگاه‌های اجرایی پردیس باید سریع با تعیین تکلیف صدور اسناد اراضی ملی این شهرستان، طبق اسناد قانونی نسبت به تثبیت اراضی ملی اقدام کنند.
اصفهان- با گذشت ۷ماه از تعیین ضرب‌الاجل برای آزادسازی سواحل زاینده‌رود حالا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از مشکلات و ممانعت‌هایی در اجرای احکام رفع تصرفات رودخانه خبر می‌دهد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که شهروندان مناطق تازه‌الحاق شده به مسکو، برای پذیرفتن یا نپذیرفتن شهروندی روسیه، تنها یک ماه فرصت دارند.
سرمربی تیم ملی کشورمان ۵ روز قبل از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ یعنی تا ۲۴ آبان فرصت دارد تا لیست نهایی بازیکنان ایران را به فیفا ارائه کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری، رشد ۵۱ درصدی تولید کامل در این مجموعه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.
رهبر جریان صدر گفت: من از آنچه در عراق اتفاق می‌افتد، بسیار ناراحتم. از ملت عراق عذرخواهی می‌کنم. تنها متضرر اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، عراقی‌ها هستند. وطن امروز اسیر فساد و خشونت است.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تأکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه جزء طرح های جدی و اساسی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: احیای این دریاچه جز با فعال شدن و مشارکت محوری مردم امکان پذیر نیست و باید تمام ظرفیت ها برای آگاه سازی مردم به کار گرفته شود.
ادعای «ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته» برای مذاکرات وین، برداشت نادرستی از مطلب پایگاه بلومبرگ است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ