اصفهان- با گذشت ۷ماه از تعیین ضرب‌الاجل برای آزادسازی سواحل زاینده‌رود حالا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از مشکلات و ممانعت‌هایی در اجرای احکام رفع تصرفات رودخانه خبر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
ساپینتو در رابطه با هدف تیمش در جام حذفی بیان کرد: همیشه به بازی بعدی فکر می‌کنیم و بعدا فرصت داریم که به جام حذفی فکر کنیم. فعلا درباره جام حذفی وقت داریم که صحبت کنیم.
قایدی: نگذاشتند قهرمان شویم، ۷ماه است پول نگرفتیم
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
انتشار عکس‌هایی ازمحمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه، از بازگشت دوباره او به فضای خبری کشور حکایت می‌کند. این عکس‌ها درحالی منتشر شده است که درچند ماه گذشته خصوصا پس از انتصاب مجددش در مجمع تشخیص و حوادث اخیر درکشور خبری از او منتشر نشده بود. ازهمین‌رو شایعات زیادی درباره دلایل غیبتش مطرح بود. داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد دلیل این غیبت را بیماری او اعلام کرده است.
با توجه به ابطال انتخابات فدراسیون‌ سوارکاری و دستور توقف انتصاب سرپرست، بلاتکلیفی این فدراسیون به ۷ ماه رسیده و گویا جز قانون راهی برای حل برون رفت از وضع موجود نیست.
ملی پوش جوان وزنه برداری بلغارستان به ۷ ماه حبس محکوم شد.
ملی پوش جوان وزنه برداری بلغارستان به ۷ ماه حبس محکوم شد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰ درصد یارانه نقدی آب رفته است، گفت: دولت باید با کالابرگ الکترونیک یا یارانه نقدی مبتنی بر سبد کالا، طبق مصوبه مجلس از کاهش ارزش یارانه مردم جلوگیری کند.
مهاجم با تجربه کرواسی با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از باخت مقابل ژاپن و حذف از جام جهانی نجات داد.
طبق آماررسمی اعلام شده از سوی گمرک، آمار صادرات "غیر نفتی" کشورمان به عراق در بازه مورد بررسی با ۶ درصد رشد مواجه بوده است .
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری دو هزار و ۱۶۲ مورد تعرض به اراضی دولتی در ۷ ماه نخست امسال خبر داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری دو هزار و ۱۶۲ مورد تعرض به اراضی دولتی در ۷ ماه نخست امسال در این یگان در سراسر کشور خبر داد.
هافبک دفاعی تیم ملی ایران پس از مدت‌ها و بازی مقابل انگلیس دوباره حضور در ترکیب را تجربه کرد.
سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.
طی ۷ ماهه سال جاری تنها ۱.۵ میلیارد تومان مالیات از خانه‌های خالی و ۱۲ میلیارد تومان از محل خانه‌های لوکس وصول شده است.
در ۷ ماه نخست امسال حدود ۶۳۴ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
معاون دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات ۲.۵ میلیون تن قیر در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
معاون دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرات ۲.۵ میلیون تن قیر در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان ۲ درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد دارد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از تامین و ذخیره حداکثری گندم در کشور خبر داد و گفت: ماده اولیه تولید نان یعنی گندم تا خرداد ماه سال آینده پاسخگوی مصرف کشور است.
سخنگوی گمرک گفت: در هفت‌ماهه امسال ۶۱ میلیون و ۲۸۳ هزاران کالا به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۰۶ میلیون دلار صادر شده است.
اصفهان- مردم اصفهان در هفت ماه نخست سال جاری بدون یک روز هوای پاک، ۹۴ روز هوای آلوده نفس کشیدند.
در طول یک سال اخیر، به دلیل سیاست‌های انضباطی دولت سیزدهم و بانک مرکزی، رشد پایه پولی با کاهش معنادار ۱۶.۴ واحد درصدی همراه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ