منابع ترکیه ای از نشست سه جانبه پشت درهای بسته رئیس جمهور ترکیه با رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز دوشنبه نشست سه‌جانبه میان رئیس جمهور مصر، شاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان با موضوع فلسطین در مصر برگزار می‌شود.
نشست سه جانبه مقامات ارشد اردن و مصر با حضور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، فردا یکشنبه در شهر علمین مصر برگزار می‌شود.
صفایی گفت: افزایش ترانزیت کالا بین ایران، هند،روسیه، کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان و نیز کشورهای شاخه غربی و شرقی دریایی خزر از مسیر ایران، در دستور کار قرار دارد.
نشست سه جانبه در تهران با حضور وزار و مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران، سازمان ملل متحد و کشور پاکستان در حال برگزاری است.
وزارت خارجه چین امروز اعلام کرد که تهران، پکن و اسلام‌آباد امروز نخستین نشست سه جانبه خود را درباره مبارزه با تروریسم در پکن برگزار کردند.
ایروان پیشنهاد روسیه را برای برگزاری نشست سه جانبه ارمنستان، روسیه و آذربایجان در مسکو در ۲۵ ماه می پذیرفته است.
دبیرکل ناتو اعلام کرد که با رئیس جمهور ترکیه برای برگزاری نشست سه جانبه اواسط ماه مارس میان ترکیه، فنلاند و سوئد به توافق رسیده است.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
یک روزنامه لبنانی به نقل از منابع پارلمانی از برگزاری قریب الوقوع نشستی سه جانبه با حضور مقامات آمریکا، فرانسه و عربستان سعودی در ارتباط با موضوع تحولات لبنان خبر داد.
روسای مجالس سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی طی جلسه‌ای سه جانبه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست‌های دو یا چندجانبه ای که در ترکیه دارد گفت: یکی از نشست‌های سه جانبه که پیش رو داریم، میان جمهوری آذربایجان، ترکیه و جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست‌های دو یا چندجانبه ای که در ترکیه دارد گفت: یکی از نشست‌های سه جانبه که پیش رو داریم، میان جمهوری آذربایجان، ترکیه و جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس جمهور ترکیه نسبت به دیدار با بشار اسد در نشست سه جانبه با همتای روسی خود ابراز امیدواری کرد.
یک رسانه روسی به نقل از منابع ترکیه ای از احتمال برگزاری نشست سه جانبه وزرای خارجه روسیه، ترکیه و سوریه در امارات خبر داد.
یک روزنامه سوری مدعی شد که ترکیه در نشست سه جانبه مقامات سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو نسبت به خروج تمامی نیروهای خود از خاک سوریه متعهد شده است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد ارمنستان از حضور در نشست سه جانبه برای رسیدن به توافق صلح در موضوع قره باغ انصراف داد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که نشست سه جانبه بین پوتین، علی اف و پاشینیان به انعقاد توافق صلح بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کمک نماید.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه در نشست سه جانبه خود که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری دانسته و تاکید کردند جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.
پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ایروان و اعتراض باکو، مقامات واشنگتن از نشست سه‌جانبه وزرای خارجه آمریکا، ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نیویورک خبر دادند.
یک منبع سیاسی آگاه عراقی امروز چهارشنبه از نشست سران سه قوا در عراق با حضور نماینده سازمان ملل در عراق خبر دادند.
ترکیب هیئت ترکیه ای حاضر در نشست سه جانبه با سوئد و فنلاند با محوریت الحاق دو کشور مذکور به ناتو، مشخص شد.
رئیس جمهور ترکیه در نشست سه جانبه با رئیس جمهور اوکراین و دبیرکل سازمان ملل گفت که در کنار اوکراین ایستاده‌ است و نباید فاجعه‌ای مشابه فاجعه چرنوبیل رخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ