یک منبع سیاسی آگاه عراقی امروز چهارشنبه از نشست سران سه قوا در عراق با حضور نماینده سازمان ملل در عراق خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«منتقدان رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم به کرات از مسوولان تیم اقتصادی آن درخواست کرده اند تا برنامه اقتصادی خود برای کشور را به صورت شفاف توضیح دهند و به افکار عمومی و کارشناسان عرضه کنند. امری که تاکنون محقق نشده و در این فضا باید اذعان کرد که پیش زمینه های ایجاد بهبود در فضای کلی اقتصاد ایران، حتی در خودِ دولت نیز فراهم نیست و درست به همین دلیل باید انتظار تداوم یافتن آشفتگی ها در فضای کلی اقتصاد را داشت.»
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
وزیران خارجه کشورهای عربی در جریان نشست فوق العاده خود در روز یکشنبه در قاهره درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه تصمیم گیری خواهند کرد.
نشست مهمی در روز یکشنبه قرار است درباره سوریه در قاهره برگزار شود و در این راستا سفر وزیر خارجه سوریه به عراق هم به علت مشارکت فواد حسین در این نشست به تعویق افتاده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
نشست سران قوا به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار و مهم ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه گانه قرار گرفت.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
طبق ادعای موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا قصد دارد دو تا سه هفته بعد در نشستی خبری در مورد قضیه بارساگیت توضیح دهد.
با وجود گذشت سه هفته از کنار رفتن دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک نه تنها جایگزینی برای این پست مهم اجرایی تعیین نشده بلکه نشست پیش روی هیات اجرایی هم بدون اختصاص دستورالعملی به آن برگزار می‌شود.
بازیکن استقلال می گوید که قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد و مهم این است که چه تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید در نشست بعدی خود سه تصمیم مهم برای آینده فوتبال ایران اتخاذ کنند.
در روزی که شاگردان دالیچ توانستند به بازی برگردند و سه امتیاز حساس را به نام خودشان بزنند ایوان پریشیچ یکی از بازیکنان مهم این تیم بود.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال و تیم ملی انگلیس، می‌گوید رقابت سختی بین سه گلر انگلیس وجود دارد ولی به جز موفقیت تیم در این تورنمنت چیز دیگری برای انگلیسی‌ها مهم نیست.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، نسبت به حکم کمیته انضباطی، اشتباهات داوری و مکان سوپرجام اعتراض کرد.
با انتشار دستور جلسه مربوط به گردهمایی پیش روی فدراسیون جهانی فوتبال، مشخص شد که موضوع ایران در جلسه فردا بررسی نخواهد شد.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
بیستمین کنگره حزب کمونیست چین، روز –یک‌شنبه- در مقام یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان برگزار شد. حال در باب این نشست مهم و سرنوشت‌ساز سه سوال اصلی قابل طرح هستند
جلسه مشترک مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران با جیوانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال امروز (دوشنبه) برگزار شد.
سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، در حالی قرار است سه‌شنبه، 29 شهریور ماه برگزار شود که ممکن است تکلیف ریاست سه پست مهم کمیته مشخص شود.
مهم نیست که کشاورزان در کشور‌های ثروتمند تا چه اندازه زیرک باشند قحطی شدید در سال‌های آینده به دلیل درگیری‌های انسانی و تغییرات اقلیمی گسترش و عمیق‌تر خواهد شد. امنیت غذایی باید به بخشی از تمام توافق‌های تجاری و اقتصادی بین المللی بزرگ بین کشور‌های صنعتی گروه جی -۱۰ تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ