سازمان حسابرسی، افزایش سرمایه 91.000 میلیارد ریالی بانک ملت را از محل سود انباشته مورد تایید قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: روز گذشته افزایش ۲۹ درصدی تایید شد و از امروز عملیاتی شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
مدیرعامل شرکت سایپادیزل با تاکید بر اینکه در سال جاری تعهدات معوق این مجموعه صفر می‌شود، گفت: طرح‌های توسعه ای، تنوع محصول، افزایش تولید و تحقق صادرات محصولات تجاری و کار در شرکت سایپا دیزل با جدیت دنبال می‌شود.
گوگل از همین امروز تیک‌های آبی تأیید را برای حساب‌های Workspace و حساب‌های شخصی ارائه کرده است، بنابراین در هنگام بررسی ایمیل‌های دریافتی خود، ممکن است با چنین قابلیتی مواجه شوید.
آقای روحانی در آن دیدار تاکید کردند که امسال، سال انتخابات است و از این جھت اھمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای مدیریت شود که علاوه بر اینکه باعث افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی نظام شود، در فضایی پرشور و رقابتی و در کمال امنیت نیز برگزار شود؛ بنابراین خبرھایی که برخی مطرح می‌کنند، فقط فضاسازی است و عملا ھیچ صحبتی مبنی براینکه ایشان به انتخابات ورود کنند عنوان نشد. بعید می‌دانم ایشان بخواھند وارد انتخابات مجلس شوند و تاکنون نیز صحبتی مبنی براین موضوع نشنیده‌ام.
رئیس کمیته امداد گفت: افزایش مستمری مددجویان این نهاد در سال جاری ۲ نوبت افزایش داشت اما برای بودجه سال آینده ۴۰ درصد بوده و اگر شورای نگهبان هم تایید کند این رقم افزایش می یابد.
دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون به ۶ نفر خبر داد.
مقصود اسعد سامانی گفت: افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیمایی تایید شده بود اما اعمال نشد.
مقصود اسعد سامانی گفت: افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیمایی تایید شده بود اما اعمال نشد.
دبیر کل کانون کارگزاران تاکید کرد: در راستای کاهش هزینه معاملات و ارتقاء کارایی عملیاتی بازار سرمایه، این کانون افزایش تنوع درآمدی صنعت کارگزاری را شرط لازم و مقدم بر سایر اصلاحات در صنعت برای تحقق این هدف می‌داند و بر همین اساس، مواردی که برگرفته از مطالعات تطبیقی سایر کشورها و ظرفیت‌های قانونی و مقرراتی داخلی است را به عنوان منابع جدید درآمدی برای شرکت‌های کارگزاری پیشنهاد می‌کند.
چالش افزایش نرخ سود سپرده های بانکی، مدتی است که در شبکه بانکی خودنمایی می کند؛ تا جاییکه بانک مرکزی برای روسای شعب بانکی که نرخ سود را بیش از سقف قانونی افزایش دهند، خط و نشان کشیده و از برکناری آن ها خبر داده است.
سازمان حسابرسی، افزایش سرمایه ۹۱.۰۰۰ میلیارد ریالی بانک ملت را از محل سود انباشته مورد تایید قرار داد.
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بر ضرورت مشارکت متقاضیان سرمایه‌گذاری منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه‌های این صندوق تاکید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور، توسعه بندر چابهار را فرصتی بزرگ و استثنایی برای مردم دو کشور ایران و هند و منطقه برشمرد و بر افزایش سرمایه گذاری ها در این بندر مهم تاکید کرد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از تصویب مصوبه افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان سایر سطوح خبر داد و گفت: احکام جدید از اول شهریور اجرا می‌شود.
با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای دومین سال پیاپی ، توانگری مالی بیمه معلم معادل 124درصد در سال 1401 و با افزایش معنادار نسبت به سال 1400 ،بار دیگر در سطح یک قرار گرفت.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
روز سه‌ شنبه ورق بورس برگشت و شاخص کل این بازار پس از دو روز کاهشی، از همان ابتدای معاملات صعودی ظاهر شد و این روند را تا پایان دادوستدها حفظ کرد.
افشای راز جسد زن‌ تنها در قطار کرمان مشهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ