کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اتریش نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کرد گفت: سرمربی تیم ملی باید در مدت زمان باقی مانده حریفان را به خوبی آنالیز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: حضور در مسابقات تدارکاتی باعث می‌شود اگر نقطه ضعفی وجود دارد، برطرف کنیم.
تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد جذابی داشته و تاکنون 6 بازیکن جدید را به خدمت گرفته است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تورنمنت کافا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد گفت: کادر فنی ایران باید نهایت بهره را از این مسابقات و به ویژه بازی فینال مقابل ازبکستان ببرد.
مربی تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی حریفان این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: ازح ضور در جام پیروزی خیلی چیزها دستگیرمان شد و نقاط ضعف اکثر کشتی گیران خود را متوجه شدیم.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور برنامه ویژه ای برای نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس دارد.
سرمربی میلان تاکید کرد که تیم جوانش، گرسنه پیروزی و موفقیت است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به در پیش بودن دیدار برابر تراکتور گفت: آبی پوشان باید این دیدار را با سرمربی در کنار زمین برگزار کنند که اتفاق خوبی نیست.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده بازی با آمریکا هستیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده بازی با آمریکا هستیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».
ضعف مفرط مدافعان میانی ما در نبرد‌های یک به یک با بازیکنان انگلیس، تأثیر چشم‌گیری در ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی داشت.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی انگلیس را به خوبی آنالیز کرده ایم و امیدوارم با امتیاز از زمین خارج بشویم.
وب سایت آنالیز توتال فوتبال با بررسی دقیق تیم ملی ایران، به نقاط و ضعف تیم کی‌روش پرداخته است.
مربی گل‌گهر می‌گوید این تیم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت فولاد کار کرده و به دنبال ارائه یک بازی باکیفیت خواهد بود.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا رسید که بعد از بازگشت از این رقابت‌ها، کمیته‌ای برای بررسی عملکرد و نقاط ضعف آن وجود ندارد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با بیان این که گذشت دو هفته از رقابتهای لیگ برتر ضعف های این تیم را عیان کرده است گفت: سرمربی استقلال باید بتواند خیلی زود مشکلات را به حداقل برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ