تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با بلاروس، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آرارات به مصاف بلاروس خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فیتنس چلنج ایران در دو بخش مردان و زنان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در لبنان اعزام خواهد شد.
تیم ملی کوراش زنان ایران برای حضور در کمپ بین‌المللی قرقیزستان، عازم این کشور شد.
تیم ملی کوراش زنان ایران برای حضور در کمپ بین‌المللی قرقیزستان، عازم این کشور شد.
محسن محمدسیفی ووشوکار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای جهان و بازیهای آسیایی که به تازگی فعالیت خود را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA شروع کرده است توانست نور الاسلام مصری را در زمان یک دقیقه و ۳۷ ثانیه در بحرین شکست دهد و به سومین برد پیاپی خود در سازمان Brave Combat Federation دست یابد.
مشاور فنی تیم ملی والیبال با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران در هفته اول لیگ ملت ها، گفت: بازیکنان جوانی در ترکیب تیم داریم و باید به آن‌ها زمان داد تا خودشان را باور کنند.
ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره جنوبی اعلام شد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک وارد تهران شد.
ترکیب اصلی تیم ملی زنان ایران برای صف‌آرایی برابر میانمار مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.
تیم ملی وزنه برداری زنان ایران با ترکیبی جدید و تنها با یک وزنه بردار با تجربه قدم به قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا می‌گذارد.
سردار آزمون پس از بازی تیم ملی ایران با ولز در جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: من ترک‌ها را دوست دارم. زنده‌باد ترک‌ و ترک‌ها. من فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم.
زمان حضور بازیکنان تیم ملی ایران در ترکیب امشب مقابل تونس اعلام شد.
تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران در مسابقات جهانی ترکیه شرایط بدی داشتند و در کانکس اسکان داده شده‌اند.
ترکیه تیم ملی زنان ایران را به کانکس فرستاد!
کی روش از زمان ورود به ایران ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر و ۱۶ لژیونر را در اردو قرار داد تا به این ترتیب ۴۰ بازیکن لیست او تاحدودی مشخص باشند و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ۱۵ عضو جدید را هم در لیست قرار خواهد داد یا خیر؟
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب سرمربی شفاف نبوده، گفت: کی روش نقشی در آماده‌سازی تیم برای جام‌جهانی نخواهد داشت اما می‌تواند در این زمان کوتاه ترکیب دلخواهش را انتخاب کند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
تیم ملی والیبال زنان در فینال با نتیجه سه بر صفر بازی را به ترکیه میزبان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره را بر گردن آویخت.
تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل ترکیه شکست خورد و به مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.
تیم ملی والیبال ترکیه با شکست سه بر صفر کامرون به عنوان حریف تیم ملی زنان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شد.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، ابراز امیدواری کرد که تیمش در فینال مسابقات کشورهای اسلامی دوباره برابر ترکیه قرار بگیرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر ترکیه به میدان رفت و مغلوب میزبان شد.
تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران عصر پنجشنبه (20 مرداد) در دیدار فینال بازی‌های کشورهای اسلامی مقابل تیم ترکیه به میدان رفت و با پیروزی سه بر دو مقابل حریف خود قهرمان شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران از زمان ورود به شهر قونیه تا امروز (دوشنبه 17 مرداد) سه جلسه تمرین بدنسازی و توپی در این شهر برگزار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ