معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع گوشت مرغ منجمد بدون هیچ محدودیتی در بازار خبر داد و گفت: ذخایر گوشت مرغ کشور از شرایط مطلوبی برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده توسط این سازمان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت و از توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان به همین مناسبت خبر داد.
بازار گوشت مرغ با وجود اخباری مبنی بر توزیع مرغ به میزان کافی و اعلام شماره تماس برای اطلاع رسانی از گران فروشان همچنان نا به سامان بوده و هر کیلو بین ۷۳ تا ۸۵ هزار تومان متغیر است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه مرغ و فرآورده‌های گوشتی در استان گفت: تأمین فرآورده‌های گوشتی و تنظیم بازار مرغ گیلان در اولویت سازمان است.
در حالی مرغ طی هفته‌های گذشته در استان‌های مختلف خبرساز، کمیاب و گران شده است که مسئولان از توزیع مرغ گرم و منجمد برای کنترل بازار خبر می‌دهند، اما همچنان قیمت مرغ چند پا دارد!
در حالی مرغ طی هفته‌های گذشته در استان‌های مختلف خبرساز، کمیاب و گران شده است که مسئولان از توزیع مرغ گرم و منجمد برای کنترل بازار خبر می‌دهند، اما همچنان قیمت مرغ چند پا دارد!
مدیرکل دفتربازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی به منظور نظارت بر نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ به سراسرکشور اعزام شده اند.
سمنان- ️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه توزیع گوشت و مرغ منجمد در استان آغاز شد، گفت: هیچ کمبودی در اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.
سمنان- رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه گوشت گرم گوساله کیلویی ۲۵۶ هزار تومان در استان توزیع می‌شود، گفت: اولویت توزیع با فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.
تربت‌حیدریه - مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: ۹۵ تن مرغ منجمد از اسفندماه سال گذشته تاکنون و ۷۷ تن گوشت منجمد گوسفند وگاو در اسفند ماه توزیع شده است.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از حدود ۷۰۰ تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۴۳۲ تن مرغ منجمد و ۲۶۴ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع شده است.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه مشکل توزیع مرغ گرم در بازار مشهد نیست، گفت: شهروندان نگران کمبود گوشت مرغ در بازار نباشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار سهمیه سال گذشته استان با هدف حمایت از مردم و تعدیل قیمت از امروز، شنبه آغاز شد.
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون با تاکید بر سیستم توزیع ناکارآمد گوشت گفت: کسانی که سال هاست از این رانت استفاده کرده اند حاضر نیستند از منافع رانتی خود بگذرند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بار گوشت قرمز وارد کشور شده و پس از بسته بندی از فردا در میادین اصلی شهرداری شهر تهران توزیع می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
مشهد ـ معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن هم گوشت گوساله در استان در حال توزیع است.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر در عرضه گوشت گرم وارداتی گفت: گوشت گرم قرمز تا پایان این هفته یا شنبه آینده به دست مردم خواهد رسید.
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۲ هزار تومان و گوساله مخلوط با قیمت ۱۵۲ هزار تومان بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در توزیع گوشت در سامانه ستکاوا شفافیت قیمت داشته باشید و از رسانه برای اطلاع‌رسانی در این زمینه کمک بگیرید.
رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران از آغاز توزیع گوشت قرمز منجمد در سامانه ستکاوا خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گفت: در حال حاضر چالش مربوط به مرغ هایی است که بدون عقبه کارشناسی، برنامه ‎ریزی وارد شده و مهمترین مشکل آنان تاریخ انقضای نزدیک است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: شورای عالی امنیت ملی اجرای طرح تولید و توزیع مرغ سایز را ابلاغ کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ