زلاتان ابراهیموویچ درباره مرگ برادر جوان‌ترش که بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت صحبت کرده و می‌گوید از مرگ او همچنان داغدار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رختکن تراکتور پس از پایان بازی تحت تاثیر ناراحتی و غصه عمیق حسین پورحمیدی بود.
رئال مادرید در طول چند هفته اخیر با کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در ارتباط بوده و از او خواسته که نگران شرایط نباشد.
میلاد سرلک مرموزترین مهره نقل و انتقالات پرسپولیس بوده و حالا در یک موقعیت خاص قرار گرفته است.
محمدرضا بهرامی‌صفت مدیر رسانه شهرداری همدان در مطلبی زیبا به فوتبالیستی پرداخته که دنیا را با درد و رنج ترک کرد.
ایران با در اختیار داشتن مرغ لاین آرین، یکی از معدود کشورهای صاحب این فناوری در جهان است، اما هنوز ۸۵ درصد از این مرغ وارد می شود.
با روشن شدن تکلیف قهرمانی در لیگ برتر انگلیس امروز همه چیز معطوف به انتهای جدول است. کدام تیم سقوط می‌کند؟
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
احسان علوان زاده می‌ گوید مسئولین استانی هوای ملاثانی را ندارند و‌ این تیم دچار مشکل شده است.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. چه در دولت‌های قبلی و چه حالا مسئولین درجه یک که می‌آیند خدمت ایشان سراغ ندارم که در جلسه‌ای سفارش مردم و معیشت مردم را نکرده باشند. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
چند ساعت قبل از زلزله با او حرف زدیم، مدام شوخی میکردیم و می‌خندیدم اما خنده روی لبهای خشک شد، هنوز هم رفتن حامد را باور نمی‌کنیم...
برانکو ایوانکوویچ شاید دوران مربیگری خود را مدیون میروسلاو بلاژویچ باشد.
اگر این گل مردود یحیی گل محمدی پذیرفته می شد، مستقیما راهی جام ۲۰0۲ می شدیم.
قربانعلی دری نجف آبادی گفت: در حوادث اخیر غصه می خوردم که کفران نعمت می کنیم و امیدوارم آنها که لغزش داشتند و خطا کردند به دامان ملت برگردند اگر تقصیری داریم از همه عذرخواهی می کنیم.
کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، به دلجویی از دوست صمیمی خود یعنی اشرف حکیمی پرداخته است.
بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
هواداران تیم ملی عربستان پس از دیدار با مکزیک، با ناراحتی ورزشگاه لوسیل را ترک کردند.
دوگین با صحبت در مورد وضعیت اوکراین نوشت که هر روس واقعی اکنون باید غصه بخورد و دندان‌های خود را به دلیل وضعیت فعلی از درد به هم فشار دهد
تونی کروس پپ گواردیولا را بهترین مربی دوران فوتبالش می داند. او جدایی کاسمیرو از رئال را نیز اتفاقی تلخ و ناراحت‌کننده توصیف کرد.
حدادعادل گفت: بنده نه‌فقط غصه آن پلیسی را می‌خورم که گلویش را بریدند، نه‌فقط غصه آن پلیسی را می‌خورم که رویش بنزین ریختند و آتش زدند؛ هم غصه آن‌ها را می‌خورم و هم حتی برای آن جوان‌هایی که می‌آیند و شعار‌های هنجارشکن می‌دهند و تخریب می‌کنند و دستگیر می‌شوند و زندانی می‌شوند غصه می‌خورم.
تراکتور در دیدار خانگی که سه امتیاز آن را نیاز داشت به نتیجه مساوی بسنده کرد تا هوادارانش ناامیدانه ورزشگاه را ترک کنند.
استقلال در حالی مهیای بازی با سپاهان می شود که به طور حتم چند بازیکن را در هفته ابتدایی در ترکیب نخواهد داشت. بازیکنانی که می توانستند در ترکیب استقلال تاثیر گذار باشند.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه عرضه مرغ از شنبه افزایش می یابد، گفت: کمبودی در حوزه تولید وجود دارد.
مختاری گفت: نمی‌شود بخشی از جامعه اسلامی را بخاطر پوشش‌اش از حقوق شهروندی محروم کرد. امیرالمؤمنین برای حق شهروندی زن یهودی غصه می‌خورد، این ها که از ما هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ