در فاصله یک سال مانده به شروع المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از مشعل ۷۰ سانتی‌متری این مسابقات رونمایی شد. این مشعل از فولاد صیقلی سبک وزن ساخته شده است. به گفته متیو لهانوز، طراح این مشعل، نیمه بالایی آن برگرفته از برج ایفل و نیمه پایینی دارای الگوی برجسته‌ای است که بازتاب برج ایفل را در رود سن نشان می‌دهد. طراح این مشعل در نشست خبری رونمایی، گفت: «طرح این مشعل بسیار زیبا و خالص است. تقارن آن نماد برابری زن و مرد و برابری میان ورزشکاران و منحنی‌های آن نشان‌دهنده صلح است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متخصص پوست و مو گفت: راه حل درمانی موخوره، پرهیز از عوامل آسیب رسان و استفاده از ماسک و روغن‌های طبیعی در داخل حمام و پس ار شستشوی موهاست.
رئیس اورژانس ۱۱۵کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد امداد رسانی اورژانس برای امداد درسانی به یک مادر باردار و یک نوجوان دارای مشکل تنفسی به منطقه اجم اعزام شده بود که در هنگام امداد رسانی سقوط کرد.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
مسعود نیلی، دستیار اقتصادی حسن روحانی گفت: دوره آقای هاشمی ۱ سال و چند ماه سمت داشتم و سر مسائلی مثل نرخ ارز مشکل داشتم و نهایتا هم آمدم بیرون و خوب هم شد که آمدم بیرون. فکر می‌کردم در دولت آقای روحانی یک دوره استثنایی پیش آمده است. رفتیم و در سیاست خارجی صحبت کردیم، امتیاز دادیم و استقلال‌مان تضمین نشد.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
ابراهیم رئیسی که به نمایشگاه کتاب رفته بود، گفت: مشکل عمده ناشران کاغذهای گران و یا بی کیفیت که باعث گرانی کتاب ها برای مصرف کننده خواهد شد. منبع: دانشجو
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
آیت الله علوی بروجردی گفت: اصلا بانک‌ها غیراسلامی نبود که ما بیاییم اسلامی اش کنیم، بانک از اول مشکل نداشته است. اصلا ورود ما به عنوان اسلامی کردن اشتباه بوده است.
حتما برای شما هم پیش آمده که برای پاک کردن فضله پرندگان از روی بدنه خودروی خود به مشکل برخورد کرده‌اید. در این ویدیو نحوه پاک کردن بدون دردسر فضله پرنده از روی خودرو را بیاموزید.
وزیر ارتباطات گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبری اتفاق افتاده بود که به سرعت مشکل حل شد و قطعی کامل اصلا ایجاد نشده است.
کریمی، تولیدکننده محصولات حجاب گفت: در فیلم‌های تلویزیونی از لباس‌های متعارف کمتر استفاده می‌شود. همیشه در سریال‌ها خانمی که مشکل فقر دارد، پوشش چادر دارد. در سریال‌های تلویزیون شاهد لباس‌های جلوباز و بدون دکمه هستیم. با این شرایط نمی‌توانیم تولیدکننده لباس را قانع کرد که لباس متعارف تولید کند.
استاد دانشگاه کابل با تاکید بر اینکه حق تحصیل زنان را خداوند، قرآن، پیامبر(ص) و دین ما داده است افزود: پس چرا ما به زنان به چشم تحقیر نگاه می‌کنیم؟
اسماعیل مشعل استاد دانشگاه در کابل در یک برنامه زنده تلویزیون طلوع مدارک تحصیلی خود را در اعتراض به ممنوعیت آموزش دختران از سوی طالبان پاره کرد.
خالد مشعل از رهبران حماس عصر امروز یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس حماس که در شهر صیدا لبنان برگزار می شد، به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: مشکل مسکن بخاطر وزیر بی کفایتی است که در دولت قبل گفت افتخار میکنم یک واحد مسکونی نساختم / دشمن فهمیده که دولت جدید می‌خواهد کار کند، بنابراین فشار را زیاد کرده است.
یک پسر بچه ۸ ساله برای حل مشکل خودش با پلیس نیویورک تماس گرفته و مکالمه‌اش با اپراتور پلیس حسابی همه‌جا پخش شده و واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.
فرهاد نیلی، اقتصاددان: چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ چرا اصرار داریم دوباره از راه‌حل‌های ابتکاری استفاده کنیم؟ / چهار دهه بس است! بروید دنبال سیاست‌هایی که بشود مشکل اقتصاد را حل کرد
یک کلیپ ویدئویی نشان می‌دهد که شیخ مشعل آل احمد ولیعهد کویت در جریان سخنرانی خود در مجلس ملی تحت تأثیر قرار گرفته و گریه می‌کند. جایی که آل احمد با دعا برای کویت و مردمش سخنانش را به پایان می رساند اما نتوانست خود را کنترل کند و به گریه افتاد.
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی در خصوص مشکل گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش تاکید کرد.
اولگ آرتمیف، فضانورد روس، که تنها ۲ ساعت از ۶ ساعت پیاده‌روی فضایی خود را طی کرده بود، به دلیل بروز یک مشکل الکتریکی در لباس فضانوردی خود، مجبور به ناتمام گذاشتن پیاده‌روی خود شد. او پس از بروز این مشکل به ایستگاه فضایی بین‌المللی بازگشت تا لباس خود را به منبع تامین برق متصل کند.
امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم شهرکرد با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.
سوءتغذیه کودکان همیشه در افغانستان یک مشکل بوده است. با این حال، یونیسف می‌گوید که وضعیت در سال گذشته تحت حکومت طالبان بدتر شده است.
خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد! فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.
جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که پس از منفی شدن آزمایش کرونا در تعطیلات به سر می‌برد، هنگام پیاده شدن از هلی‌کوپتر برای پوشیدن کتش دچار مشکل شده که جیل بایدن، همسر او به کمکش شتافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ