در این فیلم مراسم عزاداری در حرم شاه‌چراغ(ع) با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور را مشاهده می‌نمایید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم هیات سربازان عصر ظهور شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است. در این مراسم پسران و دختران دهه هشتادی و نودی شیراز در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)به عراداری پرداختند.
امسال مراسم عزاداری عاشورای حسینی در کنار کاخ سفید، برگزار شد و تصاویر آن در فضای مجازی بازتاب داشته است.
مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب
مراسم عزاداری شب عاشورا حسینی علیه‌السلام امشب (پنج شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم عزاداری شب عاشورا حسینی علیه‌السلام امشب (پنج شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام
به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) مراسم عزاداری و سوگواری جامعه ورزشی فوتبال تبریز با عنوان «سوگ عاشقان» در استادیوم جهان پهلوان تختی تبریز (باغشمال) برگزار شد.
مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع)، با حضور رئیس جمهور, بیت شریف حضرت امام خمینی (ره) و حضور اقشار مردم مومن و روزه دار در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، سه‌شنبه ۶ دی، مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم برگزار شد.
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم برگزار شد.
مراسم عزاداری شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ عصر امروز با حضور جمعی از دانشجویان در محل دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه‌نصیر برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ آغاز شد.
شیراز- مراسم عزاداری شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) با حضور معاون اول رئیس جمهور در این حرم مطهر برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان صبح امروز (شنبه) در حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی‌ (ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب
مراسم عزاداری دانشجویان صبح امروز (شنبه) در حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی‌ (ره) آغاز شد.
مراسم شب تاسوعای حسینی (ع) در حرم مطهر امام خمینی (س) با سخنرانی حجت السلام و المسلمین شهاب مرادی برگزار شد.
آیین سنتی مشعل گردانی هرسال در شب هشتم، نهم و دهم محرم الحرام توسط نجفی‌های مقیم قم برگزار می‌شود. در این مراسم عزاداران پس از اجتماع در مسجد امام رضا (ع) واقع در گذرخان دسته عزاداری خود را حرکت داده و برای عرض تسلیت به کریمه اهل بیت (ع) راهی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) می‌شوند.
مدیرعامل بانک ملی ایران در رأس هیأتی از مسئولان ارشد این بانک در سفری یک روزه به استان قم به منظور ارائه گزارش عملکرد و تبیین شرایط سیستم بانکی و کسب رهنمود از آیات عظام در بیت چند تن از آیات عظام ومراجع تقلید به طور جداگانه حضور یافت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ