همزمان با شب نهم محرم‌الحرام مراسم عزاداری تاسوعای حسینی با حضور رئیس جمهور، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مراسم ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم
رئیسی همزمان با ظهر عاشورای حسینی، در مراسم سوگواری در دانشکاه تهران حضور یافت.
مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) مراسم عزاداری و سوگواری جامعه ورزشی فوتبال تبریز با عنوان «سوگ عاشقان» در استادیوم جهان پهلوان تختی تبریز (باغشمال) برگزار شد.
مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین (ع)، در حسینیه جماران برگزار شد.
عکسی که در زیر ملاحظه می‌کنید، صحنه‌ای از مراسم سوگواری برای ناصرالدین‌شاه در تکیه دولت تهران را به تصویر کشیده است.
به منظور شرکت کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار در مراسم لیالی قدر و سوگواری آن امام رئوف و حضور در راهپیمایی روز قدس، چهارشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از دانشگاه‌ تهران به سمت معراج شهدا آغاز شد.
محزون و غمگین نشان دادن چهره و رفتار از واجبات مراسم عزا به‌ویژه برای خانواده درجه یک بود. هر قدر میزان اشک و آه و ماتم و گریه و بی‌قراری در میان اعضای خانواده بیشتر بود به همان اندازه میزان ارادت به متوفی سنجیده می‌شد. یکی از رسوم واجب که حتما در مراسم ختم برای نزدیکان تازه درگذشته باید آن را اجرا می‌کردند؛ یقه باز کردن بود.
تاج‌گذاری الیزابت دوم در ۲ ژوئن ۱۹۵۳ اتفاق افتاد. الیزابت دوم در سن ۲۵ سالگی و پس از مرگ جرج ششم در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید اما تاج‌گذاری سلطنتی بیشتر از یک سال بعد در کلیسای وست‌مینستر برگزار گردید. دلیل این فاصله، سنتی است که برگزاری چنین مراسمی را در دوران سوگواری برای پادشاه درگذشته، نامناسب می‌داند. در مراسم تاج‌گذاری، الیزابت به برقراری قانون و ریاست کلیسای انگلستان سوگند یاد کرد.
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
تصاویری از حضور رئیس جمهور در مراسم شب دهم محرم‌الحرام در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری / جماران
مراسم سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت ۴ شب در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پایتخت نیجریه (ابوجا)، برگزار شد.
تصاویری از حضور رئیس جمهور در مراسم شب دهم محرم‌الحرام در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری / جماران
بازیکنان استقلال شب گذشته با حضور در یکی از هیئت های مذهبی، در مراسم سوگواری شهادت امام حسین (ع) شرکت کردند.
همزمان با شب دهم محرم‌الحرام مراسم عزاداری عاشورای حسینی با حضور آیت الله رئیسی، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
نامی درمورد تخریب منازل مسکونی نیز گفت: در این مدت ۲۰ هزار منزل مسکونی دچار آسیب شده که ۱۳ هزار واحد به تعمیرات نیاز دارد و هفت هزار واحد نیز باید بازسازی کامل شود.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ