مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان‌علیه‌السلام و یاران باوفایش در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب
در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، جمعی از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت‌ آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند. در این مراسم حجت‌السلام و المسلمین عابدینی سخنرانی کرد و آقای محمود کریمی به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهداء و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیهما پرداخت
اعضای کاروان ورزش دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره یونیورسیا جهانی در مراسمی به سینه زنی و مداحی پرداختند.
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان علیه‌السلام، امشب (پنج‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر انقلاب و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
در ماه محرم و صفر بیشتر مردم کشور‌های مسلمان مشغول عزاداری و نذری هستند و انواع و اقسام نذری‌ها را برای نهار یا شام یا صبحانه پخش می‌کنند.
تصاویری از عزاداری محبان اباعبدالله در توکیو ژاپن را مشاهده می‌کنید.
وزیر ورزش و جوانان یک روز بعد از انتشار اخبار مربوط به استعفایش در مراسم عزاداری جامعه ورزش حاضر شد.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
مراسم عزادارای شب چهارم ماه محرم در منطقه سنابس در پایتخت بحرین، با حضور گسترده و پرشور مردم این کشور برگزار شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد و مادر وی بی تابی عجیبی از خود برای پسرش نشان می دهد.
اهواز- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» عصر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان با حضور خانواده شهید برگزار شد.
اهواز - مردم شهرهای ایذه، صیدون و باغملک به رسم خود در مقابل منزل شهید مدافع امنیت اهل شهرستان صیدون تجمع کردند و به عزاداری پرداختند.
جواد نکونام با سری میان دو دست، کنار زمین نشسته و فریاد می‌زند.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، سه‌شنبه ۶ دی، مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی با حضور حجت الاسلام رئیسی، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ