رئیس هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای پیگیری مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استفاده خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ارسال لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری از سوی رئیس جمهور به مجلس، شکایت ایران از کره جنوبی درباره پیگیری حقوقی و استرداد مطالبات از بانک‌های این کشور رسماً کلید خورد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مطالبات و مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابی این نمایندگان را بررسی و دستورات لازم را ابلاغ کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بسیاری از مطالبات بانکی وصول نمی‌شود و حتی برخی اوقات بانک‌ها پیگیر وصول مطالبات خود نیستند.
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عدم پیگیری مطالبات فصل جاری اعضای تیم از مدیرعامل باشگاه گلایه کرد.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره جزئیات جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرها توضیحاتی ارائه داد.
شاهرود- جمعی از راهداران شهرستان‌های شاهرود و میامی برای پیگیری مطالبات خود گردهم آمدند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی و تعیین تکلیف مسائل مربوط به تعهدات ارزی و مطالبات باشگاه پرسپولیس خبر داد.
مدیران شهری جهت بررسی و تبیین مسائل و پیگیری مطالبات مردمی پیرامون مشکلات پروژه نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵ به سازمان بازرسی دعوت شدند.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
بذرپاش دردیداربا اعضای شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی،اولویت این وزارتخانه را رشد تولیدمسکن مطابق بانیازعنوان کردوازتشکیل کمیته ای برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبرداد.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با کندی پیگیری می‌شود، گفت: هشت ماه برای پیگیری یک دستور وزیر بهداشت، زمان صرف شده است.
با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال در حال پیگیری مطالبات این باشگاه از AFC و فیفا است.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: فسادستیزی خط قرمز حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی است.
شهردار منطقه ۹ رسیدگی به مطالبات شهروندی در راستای اجرای طرح «من شهردارم» را از اولویت‌های مجموعه شهری دانست که با تمامی امکانات در محلات غرب پایتخت پیگیری می‌شود.
معاون امور زنان ریاست جمهوری توضیحاتی درباره پیگیری مطالبات جدید زنان توسط این معاونت ارائه داد.
با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.
کروز با حساسیت، مطالبات صنفی کارگران خود را پیگیری می‌کند
شهردار منطقه ۹، آلودگی‌های صوتی و محیطی و مشکلاتی که مجموعه فرودگاه مهرآباد به خصوص برای ساکنین غربی تهران ایجاد کرده را معضلی دانست که می‌بایست هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.
معاون اول رئیس جمهور شامگاه امشب (دوشنبه) با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف، دیدار و گفتگو کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت ناامنی‌های اخیر و هتک حرمت به مقدسات، بر اهتمام مجلس برای پیگیری پرونده مرحوم «مهسا امینی» تاکید کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش دارند با بهره‌گیری از ظرفیت قانون گذاری، همچنین همفکری با نخبگان و بهره گیری از معارف اصیل اسلامی، زمینه بروز هنجارشکنی اخلاقی و اباحه‌گری را از بین برده و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی را برای ملت ایران فراهم نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ