برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
لقمان کیاپاشا اعلام کرد سازمان بازرسی کل کشور به پرونده بدهی ۷۰۰ میلیاردی باشگاه استقلال ورود کرده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: مخالف تشکیل وزارتخانه خانواده هستیم و به جای آن پیشنهاد ما این است که سازمان زنان و خانواده داشته باشیم.
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برای برخی از تیم‌ها همچون تیم پرسپولیس و استقلال پرونده تشکیل دادیم این که در مرحله توضیح است.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید در کنار معرفی مدیران ناتوان به مراجع ذی‌ربط، مدیران توانمندکه منشا اقدامات تحولی، اثربخش، نوع آور و خلاق هستند هم به مردم معرفی شوند.
نمایندگان مردم در مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، ایرادات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را رفع کردند.
سخنگوی دولت با اشاره به شرایط نامطلوب تنظیم بازار، گفت: دولت با تشکیل سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی موافق است و اینجا اختیار در دست مجلس است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بازرگانی به دنبال حل مشکل بازار از مسیر واردات است و این به معنای ارزبری بیشتر و زیان به بخش تولید است.
تشکیل سازمان یا وزارت بازرگانی حاشیه ساز شد.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان بازرگانی گام مهمی در تحقق شعار سال است از مجلس خواست تا این موضوع مهم را از بلاتکلیفی خارج کند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: لایحه‌ای را در دولت به تصویب رساندیم به منظور ایجاد سازمان بازرگانی که مدیریت بازرگانی و بازار را برعهده داشته باشد.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم‌های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان‌ها خبر داد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را برای رفع ابهامات به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع کرد.
رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت درگاه ملی مجوزها، از علام تشکیل پرونده قضایی علیه سازمان نظام روانشناسی خبر داد.
کارگروه بنیاد هدایت سازمان تبلیغات و سازمان بهزیستی تشکیل و مقرر شد برنامه‌های عملیاتی مشترک هر دو سازمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
نماینده سازمان ملل متحد در عراق بر حمایت این سازمان برای تشکیل دولت جدید در این کشور تاکید کرد.
عضو شورا شهر تهران گفت: اساس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فناوری های نوین در شهرداری تهران یکسان و موازی هسند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید با باندهایی که از مهاجرین افغان سوء استفاده می‌کنند برخورد شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری/ گوشت چرخ‌کرده با ضایعات حیوانی/ ردپای مرد غریبه در قتل دختر ۵ ساله/ عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند/ راه تاریک اجاره سند برای وثیقه/ ۳ شـرط برای بخشیدن مرد اعدامی
به قوه قضائیه اجازه داده می‌شود سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را با هدف انجام ماموریت‌های ذاتی و قانونی به شرح ذیل ارتقاء دهد.ایجاد سرویس‌های اطلاعاتی هوشمند برای شناسایی، پیشگیری و مقابله با انواع فساد در قوه قضائیه اعم از مراجع قضایی و شبه قضایی و سازمان‌های تابعه و مراکز وابسته.مقابله با هر گونه فشار، تهدید، تطمیع و فریب علیه مقامات و کارکنان قوه قضائیه به منظور حفظ استقلال قوه قضائیه.
تشکیل سازمان خدمات الکترونیک سلامت در پیچ‌وخم‌های ناتمام
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ