انجمن جهانی فولاد اعلام کرد، ایران در خرداد ماه با حفظ جایگاه هفتم تولید فولاد در جهان، ۳.۲ میلیون تن تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷.۴ درصد رشد را نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی از جایگاه ششم به رده هفتم رفت.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان با کسب دو پیروزی، متحمل شدن دو شکست و کسب جایگاه هفتم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
لنگرود- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ایران رتبه هشتم پرورش نوغان دنیا را دارد، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا این فاصله را کاهش دهیم.
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی هشتم شد و سایر نمایندگان ایران از راهیابی به فینال بازماندند.
هافبک آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار مقابل فولاد نتیجه بگیرند و جایگاه هفتم را حفظ کنند.
تیم والیبال زنان پیکان در آخرین دیدار خود در مسابقات باشگاه‌های آسیا از سد حریف مغولستاتی گذشت.
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
ایران با تولید ۶۲ میلیون تن سیمان در سال ۲۰۲۲ توانست همچنان در رتبه هشتم تولید جهانی این محصول بایستد.
شمشیربازی سابر ایران توانست جایگاه هفتم خود را در رنکینگ جهانی حفظ کند.
بیمه ملت در بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در میان شرکت‌های بیمه کشور در جایگاه هفتم قرار گرفت.
نوشاد عالمیان با دو پیروزی و یک باخت و کسب جایگاه بیست و هفتم به کار خود در مسابقات انتخابی جهان پایان داد.
براساس اعلام ­انجمن جهانی فولاد؛ در ماه نوامبر ۲۰۲۲ ایران به جایگاه هفتمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان صعود کرد.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلای مجموع به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
در جریان رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی هانیه رستمیان دور مقدماتی تپانچه ۲۵ متر تپانچه در جایگاه هفتم ایستاد.
نمایندگان مجلس در دیدار با روسای تشکل های گردشگری اعلام کردند: بخش خصوصی اسناد بالادستی را با جایگاه فعلی گردشگری مقایسه و گزارش آن را ارائه کند تا مشکلات آن دربرنامه هفتم رفع شود.
تیم ملی فوتسال ایران در رده بندی جهانی یک پله سقوط کرد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.
استقلال ساپینتو تا پایان هفته هفتم جایگاه مطلوب‌تری در قیاس با استقلال مجیدی به دست آورده و از این منظر تیم امیدوار‌کننده‌تری است.
تیم تنیس روی میز جوانان ایران با پیروزی برابر تایلند و کسب جایگاه هفتم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
تیم تنیس روی میز جوانان ایران با پیروزی برابر تایلند و کسب جایگاه هفتم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله نهایی با شکست سه بر صفر استرالیا، جایگاه هفتم جام کنفدراسیون زنان آسیا را به خود اختصاص دادند.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی‌امین جلسه خود، نقش، جایگاه و روابط دولت و صندوق توسعه ملی را در سیاست‌های کلی برنامه هفتم مورد بحث و بررسی قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ