دو خودروساز بزرگ کشور از صبح دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را آغاز می‌کنند و قرار است تا پایان هفته بالغ بر ۵۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شود که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه تحت تاثیر نشانه‌های محدودتر شدن عرضه در بازار جهانی و تقاضای قوی آمریکا که بزرگترین مصرف کننده سوخت جهان است، تغییر چندانی نداشت و نزدیک به بالاترین رکورد سه ماه اخیر معامله شد.
سهام باشگاه دورتموند از سه‌شنبه آینده در بورس فرانکفورت عرضه خواهد شد.
بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
پاکستان در برابر شوک‌های عرضه جهانی آسیب پذیر است، زیرا بیشتر نیروگاه‌های آن کشور با سوخت وارداتی کار می‌کنند. افزایش هزینه‌های سوخت و افزایش تقاضای پس از پاندمی کووید باعث شده که هزینه‌های واردات آن کشور در ماه‌های گذشته تقریبا دو برابر افزایش یابد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
زوبر بزرگ‌ ترین هاورکرافت‌ جهان است که تقریباً ۱۸۷ فوت (۵۷ متر) طول و ۷۳ فوت (۲۲.۳ متر) عرض دارد، و ارتفاع آن از پای بدنه تا بالای ابرسازه حدود ۵۹ فوت (۱۸ متر) است.
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
تبریز-رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما جنگ اقتصادی داریم، امروز تک تک مردم میدان داران این عرصه هستند، برای تحول در اقتصاد به سرمایه‌گذاری و بهره‌وری نیاز داریم که بزرگترین چالش ما است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بزرگترین حملات سایبری به این رژیم طی سال‌های گذشته فقط در عرض دو روز و همزمان با روز جهانی قدس خبر دادند.
بازار سهام در سال ۱۴۰۱ با عرضه اولیه سهام ۱۹ شرکت به کار خود پایان داد. ارزش بازاری سهام فغدیر در انتهای سال به ۲۹ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان رسید که می‌توان این عرضه را بزرگترین عرضه اولیه فرابورس در سال ۱۴۰۱ و دومین عرضه اولیه بزرگ سهامی سال دانست.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید در بازار امروز چقدر شد؟، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله/ نرخ حواله درهم چقدر شد؟، آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟، گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲، حرکت قیمت طلا و بیت کوین نزولی یا صعودی خواهد شد؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ند پرایس گفت: «در عرض چند هفته، بوئینگ دو مورد از بزرگترین معاملات خود را در تاریخ این شرکت تکمیل کرده است. این قرارداد‌ها با هم، بیش از ۱ میلیون شغل آمریکایی را در زنجیره تامین هوانوردی در ۴۴ ایالت پشتیبانی می‌کند. آخرین معاملات با عربستان سعودی به تنهایی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در آمریکا پشتیبانی می‌کند که بسیاری از آن‌ها به مدرک دانشگاهی چهار ساله نیاز ندارند».
روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر" عرضه اولیه خواهد شد. جزییات و میزان نقدینگی موررد نیاز این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی را اعلام کرد.
کشور اردن بزرگترین نیروگاه خورشیدی خود را با ظرفیت تولید ۲۰۰ مگاوات راه‌اندازی کرد.
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس اولین جلسه معارفه شرکت انتخاب الکترونیک آرمان چهارشنبه ۵ بهمن برگزار گردید و شنبه ۸ بهمن دومین جلسه انجام می‌پذیرد و عرضه اولیه این نماد به زودی در بازار سرمایه انجام خواهد شد.
امروز مطالبی همچون تعرفه واردات خودرو‌های خارجی چند درصد شد؟، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی، خودرو‌های ایران خودروو سایپا چقدر شد؟، ثبت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی دبالک، فرغون ۴ برابر خودرو افزایش قیمت داشته است، این سهم بیمه‌ای ۲۷۹ ریال سود تقسیم کرد، رکورد درآمدی این نماد در دی‌ماه شکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اهواز- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: سهام این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس به‌زودی عرضه می‌شود.
قیمت نفت روز چهارشنبه با افزایش آمار ابتلا به کووید ۱۹ در چین ادامه یافت و نگرانی‌ها نسبت به تقاضای کمتر برای سوخت از سوی بزرگترین واردکننده نفت جهان را برانگیخت و دورنمای محدود شدن عرضه با افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی، تغییر چندانی نداشت.
شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می‌گوید ترکیه، همراه با چین، روسیه و تغییرات اقلیمی، از چالش‌های مهم در عرصه بین‌المللی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ