معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فروش دو ملک شهرداری در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: عرضه ها مستمر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسول خطیبی پس از یک سال دوری از فوتبال و حضور موفق در عرصه مدیریتی بار دیگر به دنیای پرهیاهوی لیگ برتر بازگشته است.
شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) و کاندیان دینیم (Candiani Dinim) با ترکیب فناوری‌های مختلف، موفق به تولید و عرضه شلوار نانویی شدند.
کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به نظر می‌رسد سامانه یکپارچه که پیشنهاد خود شورای رقابت هم بوده، تاکنون موفق عمل کرده است زیرا به هر حال تأثیر کاهنده قیمتی در بازار آزاد قابل مشاهده است.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، ۷۴۴ کد حقیقی موفق به خرید ۲۸۰۰ قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شدند.
در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، ۷۴۴ کد حقیقی موفق به خرید ۲۸۰۰ قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شدند.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.
در ادامه مراحل اولیه عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپادهای آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» هدف شبیه‎‌سازی شده را در ساحل منهدم کردند.
در ادامه مراحل عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌های انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارم دی‌ماه موفق به عبور از رکورد مجموع عرضه خودرو در سال ۱۴۰۰ شد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه موافق عرضه خودرو در بورس هستیم، گفت: دولت از طرح کمیسیون برای عرضه هر چه بهتر خودرو در بورس حمایت نکرد که این به معنای مخالفت مجلس با عرضه در بورس نیست.
دو خودروساز بزرگ کشور با هم‌سو کردن راهبرد‌ها و رویکرد‌ها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند، ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
دو خودروساز بزرگ کشور با هم‌سو کردن راهبردها و رویکردها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال، از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
گوئه سونگ چو در عرض سه دقیقه موفق شد باخت دو بر صفر کره جنوبی را با تساوی دو بر دو عوض کند اما در ادامه بار دیگر ستاره غنا این تیم را پیش انداخت.
پاس گرگان با ارائه یک نمایش برتر با نتیجه 3-0 موفق به شکست شهرداری ارومیه شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، توقف جهت افزایش سرمایه این نماد، یورو توافقی حدود ۵ درصد گران‌تر شد، میثم فدایی مدیر عامل فرابورس رفت| محمدعلی شیرازی کیست؟، چه طلایی بخریم؟، واریز سود سهام عدالت | میزان سود واریزی چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک شرکت دانش بنیان موفق شده با فناوری نانو انواع کیت‌های استخراج DNA و RNA از منابع مختلف را تولید و به بازار عرضه کند.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
فصیحی که مدتی است با عارضه تنفسی مواجه شده و به رغم این عارضه در مسابقات حضور یافته و حتی موفق به ثبت بهترین زمان در دور مقدماتی مسابقه شده، خواستار باقی ماندن در مسابقات و انجام رقابت نهایی شد.
محققان دریک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مکمل های ورزشی نانویی شدند که مانع از در معرض قرار گرفتن افراد به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی می شود.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ