بهمن موتور وانت کارا را در ۲۳ خرداد ماه به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک کابین ۲۰۰۰cc و وانت دو کابین ۲۰۰۰cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده تهران برای قربانی کردن ادامه خواهد داشت.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
پس از آنکه وزارت صمت، شورای رقابت و کمیسیون اصل 90 غیرمجاز بودن عرضه خودرو در بورس کالا را مجددا اعلام کردند، بالاخره صبح امروز نماد معاملاتی دیگنیتی پرستیژ که قرار بود امروز در بورس کالای ایران عرضه شود، از تابلوی این بورس حذف شد.
بهمن موتور وانت کارا را در ۲۳خرداد ماه به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک کابین 2000cc و وانت دو کابین 2000cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود.
روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲ و ۳ اردیبهشت) تعطیل می باشد و به همین منظور بورس کالای ایران با توجه به این تعطیلی ها نحوه عرضه محصول‌ها در هفته منتهی به ۶ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
رییس کمیسیون اقتصادی معتقد است؛ ظرفیت بورس کالا برای عرضه خودرو کما فی سابق ادامه خواهد داشت و هیچ حکمی در مورد اینکه عرضه خودرو در بورس کالا خلاف قانون باشد، وجود خارجی ندارد.
یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.
شرکت سیبا موتور از عرضه کشنده تک محور FAW 4180 در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه در بورس کالا خبر داد.
شرکت سیبا موتور از عرضه کشنده تک محور FAW 4180 در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه در بورس کالا خبر داد.
امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰۰ دستگاه کارا در بورس کالا عرضه شد که این عرضه‌ها زیر قیمت بازار آزاد معامله شدند.
عرضه های جدید خودرو در بورس کالا شامل ۵۰۰ دستگاه ریسپکت برای اولین بار و ️ادامه عرضه فیدلیتی، کارا و کامیون است.
سعید جمالی گفت: در پرتفوی سهام عدالت، سهام خودروسازان نیز وجود دارد. تا سال گذشته وضعیت گروه خودرویی تفاوت قابل توجهی با سایر گروه‌های بازار داشت و اکثر سهامداران چشم‌انداز مثبتی برای صنعت خودرو متصور نبودند. اما بعد از عرضه خودرو در بورس کالا و سودده شدن ایران خودرو در دوره ۹ ماهه، انتظار می‌رود خودروسازان نیز همانند سایر صنایع بورسی، به صنعتی سودآور تبدیل شود و ذینفعان خود را منتفع کنند. بخش قابل توجهی از جمعیت کشورمان، دارندگان سهام عدالت هستند و سودآور شدن صنعت خودرو به نفع سهامداران عدالت هم خواهد بود.
شرکت ایران خودرو اعلام کرد: به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.
وزیر اقتصاد در میزگرد عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا فعلا بهترین روش است، ولی نمی‌توان به طور دائم از آن استفاده کرد.
طی هفته آینده ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفیدرنگ و ۵۰۰ دستگاه کارا دوکابین در بورس کالا عرضه می شود.
بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند.
بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب ۲۵۱دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان رونمایی می شود.
تالار خودرو بورس کالای ایران روز شنبه ۲۶ آذر ماه، میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک است.
در عرضه امروز بهمن موتور در بورس کالای ایران ، وانت کارای دو کابین در ۲۰ دقیقه فروش رفت و وانت کارای تک‌کابین به مچینگ رفت.
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو دیگنیتی مربوط به عرضه روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و وانت کارا مربوط به عرضه روز شنبه ۲ مهر را ابلاغ کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: با تلاش‌های دولت عرضه نیروی کار در دولت سیزدهم به ثبات رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ