رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:ساعت‌های میانی روز یعنی ۱۲ ظهر تا ۱۶ و از ۱۶ تا ۲۰ اوج تصادفات فوتی و جرحی پایتخت به علت فراوانی ترددها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با توجه به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز، اقدامات محافظتی مناسب جهت کاهش آسیب به پوست و چشم لحاظ شود همچنین رعایت زمانبندی مناسب برای صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با رگبار‌های عصرگاهی و اجتناب از قرارگیری در منطقه مخاطره‌آمیز در زمان وقوع رعدوبرق مدنظر قرار گیرد.
ضیاییان گفت: با توجه به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز، اقدامات محافظتی مناسب جهت کاهش آسیب به پوست و چشم لحاظ شود.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
رستوران ریویرا در خیابان قوام السلطنه (۳۰ تیر) مکانی است که شاعران و نویسندگان و هنرمندان تهرانی در ساعات میانه روز با همدیگر ملاقات می‌کردند.
سردار حمیدی در خصوص ترافیک ساعات میانی روز گفت: تردید نکنید ترافیک ساعات ابتدایی و انتهایی هر روز تاثیر خود را بر ساعات میانی نیز گذاشته و شرایط فعلی متاثر از تغییر ساعت کار ادارات باعث شده است ما در ساعات میانی روز هم به جزء استثنائات که به حوادث و تصادفات مرتبط است شاهد ترافیکی روان و همراه با آرامش در شهر باشیم.
کارمندان که معمولا خانه‌های‌شان در دور از محل کار بود، می‌بایست در این تغییر هزینه‌های سنگینی اعم از کمبود امکانات برای نگهداری فرزندان، فشار روحی ناشی از کمبود حمل‌ونقل عمومی برای تردد، عدم بهره‌برداری بهینه از زمان کار به دلیل کمبود مراجعه‌کنندگان در آن ساعات از روز و فشار کاری در ساعات میانی از حدود ۱۰ صبح تا یک بعدازظهر و.. را بدهند!
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
ماه رمضان امسال روز پنجشنبه شروع می شود و ساعت روزه داری در کشورهای مختلف بر اساس موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوت است.
ظرف تنها 24 ساعت، بیش از پنجاه هزار قطعه بلیت دیدار میان ناپولی و میلان به فروش رفته است.
در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره افزایش غلظت آلاینده‌ها طی هفته گذشته اظهار کرد: طی هفته گذشته به‌ویژه حد فاصل ۲۲ تا ۲۵ آذر افزایش غلظت آلاینده دی‌اکسیدگوگرد به خصوص در ساعات میانی روز، بسیار فراتر از حد استاندارد قرار داشت.
عسگرپور اضافه کرد: روز گذشته درباره خانم‌ها شقایق دهقان و الناز شاکردوست خبری مبنی بر بازداشت آن‌ها منتشر شده بود که درباره خانم دهقان اصلا صحت نداشت و درباره خانم شاکردوست هم دو، سه ساعت بر اساس احضار قبلی مراجعه صورت گرفت و الان هیچ کدام از آن‌ها در بازداشت نیستند. همچنین در روزهای گذشته بازداشت جدیدی در میان سینماگران اتفاق نیفتاده است.
عسگرپور اضافه کرد: روز گذشته درباره خانم‌ها شقایق دهقان و الناز شاکردوست خبری مبنی بر بازداشت آن‌ها منتشر شده بود که درباره خانم دهقان اصلا صحت نداشت و درباره خانم شاکردوست هم دو، سه ساعت بر اساس احضار قبلی مراجعه صورت گرفت و الان هیچ کدام از آن‌ها در بازداشت نیستند. همچنین در روزهای گذشته بازداشت جدیدی در میان سینماگران اتفاق نیفتاده است.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول بساط فروش بلال و قلیان در منطقه قوچک داشته است. ساعت سه بامداد همان روز، مرد جوانی برای خرید به سراغ او می‌رود، اما در این میان با هم درگیر شده و با ضربه چاقو مرد بساطی مصدوم و مشتری جنایتکار از محل متواری شد.
پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت ۶ صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی شد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری یک موتورسوار خبر داد. این شهروند که خود را از پاکبانان شهرداری معرفی کرد، در ادامه گزارش خود به پلیس گفت: دو جوان پرایدسوار، مردی میان سال را که سوار موتورسیکلت بود، در منطقه اسماعیل آباد به شدت کتک زدند و او را ربودند.
مهدیه صالحی؛ روانپزشک اعلام کرد: مشکلات خواب کودکان می‌تواند در شروع خواب، موقع بلند شدن از خواب (به شکل بیقراری) در میانه خواب، شب ادراری، کابوس شبانه و…، باشد. این مشکلات در صورتی اطلاق می‌شود که در یک بازه زمانی سه ماهه داشته باشد.
داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می‌توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ در ساعات اداری در میان بگذارند.
با تفاهم صورت گرفته میان «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و شرکت «امدادخودرو ایران»، از این پس دارندگان کارت حکمت می‌توانند علاوه بر فروشگاه‌های طرف قرارداد، از خدمات امداد خودرویی شرکت امدادخودروایران در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنند.
تحصن هزاران نفر از حامیان مقتدا صدر، رهبر جنبش صدر که از چند روز پیش در پارلمان عراق آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. صالح محمد العراقی نزدیکترین شخص به مقتدا صدر در اطلاعیه‌ای از تحصن کنندگان در مجلس عراق خواسته ظرف ۷۲ ساعت آینده صحن مجلس را ترک و در مکانی دیگر خارج از مجلس به تحصن خود ادامه دهند. اگر چه در این اطلاعیه به مکان جدید تحصن اشاره‌ای نشده است، اما همچنان از طرفداران صدر خواسته شده است به تحصن خود پایان ندهند.
کسب درآمد و رفاه از راهی ارزان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ