فلورنتینو پرز امروز در بیمارستانی در شهر مادرید مورد عمل جراحی قرار گرفت و یک غده با موفقیت از ریه او خارج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
باشگاه رئال مادرید تایید کرد که زانوی مصدوم تیبو کورتوا امروز جراحی شده و همه چیز نیز خوب پیش رفته است.
فردا قرار است تیبو کورتوا و ادر میلیتائو زیر تیغ جراحی بروند و اینکه عمل چطور پیش خواهد رفت، در روند ریکاوریشان تعیین کننده خواهد بود.
شقاقی شهری می‌گوید: به صراحت باید بگویم که هنوز تکلیف ما با اقتصاد روشن نیست و همچنان در موج دوم اقتصاد یعنی انقلاب صنعتی، آن هم در فرآیند پایین‌دستی آن یعنی بنگاه‌های صنعتی غیررقابتی، رانتی و بدون بهره‌ور، مانده‌ایم. وقتی لایحه برنامه هفتم که توسط دولت ابراهیم رئیسی ارائه شده را مطالعه کردم واقعاً نگران شدم چراکه تفکر نگارندگان آن همچنان حول محور موج دوم اقتصاد است درحالی‌که جهان پنجاه سال است که از این موج عبور کرده است.
دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند و کسی هم از آن‌ها سؤال نمی‌کند که از کجا مدرک گرفتید؟ گاهی نیز پای پزشکان قلابی در میان است، مثل پزشکی قلابی در غرب تهران که با فریب ۶۰ بیمار آن‌ها را زیر تیغ جراحی زیبایی برد، اما بیمارانش با بروز عوارض از او شکایت کردند.
سرخیو ریگو که اخیرا به دلیل سقوط از روی اسب دچار سانحه شدیدی شده بود، بار دیگر باید زیر تیغ جراحی برود.
اما رادوکانوی بریتانیایی با سه جراحی برای مدت زیادی از میادین تنیس دور خواهد بود.
تولید یک سیستم نرم رباتیک جدید باعث می شود جراحی مغز متحول و کم تهاجمی تر شود.
محققان می‌گویند انجام جراحی چاقی ممکن است به کاهش وزن کمک کند و خطر ابتلا به سرطان‌های مرتبط با چاقی را تا بیش از نصف کاهش دهد.
میسون مونت، هافبک چلسی، از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی روی لگن خود خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی به ترکیب چلسی برگردد.
لیفت مژه و اکستنشن مژه راه حل‌های رایج تری هستند که شاید نام آن‌ها را شنیده باشید. اما جراحی کاشت مژه روش دیگری است که برای بهبود ظاهر مژه‌های کم پشت استفاده میشود. برخلاف لیفت و اکستنشن، این روش در صورت انجام صحیح توسط جراح، نتایج دائمی‌تری را ارائه میدهد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که جراحی کاهش وزن می‌تواند سلامت و طول عمر فرد را در مسیر متفاوتی قرار دهد.
محققان دانشگاه لوییز ویل شرکت اوربیتال مدیسین و دانشگاه پردو مشغول توسعه فناوری هستند که خونریزی در فضا را تنظیم و محدود و علاوه برآن جراحی در این محیط را تسهیل می کند.
بازیکن چلسی از عمل جراحی موفقیت آمیز رباط صلیبی پای خود خبر داد.
زمانی که افراد هم چاقی و هم بی اختیاری ادرار دارند، اغلب به کاهش وزن تشویق می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی افراد مبتلا به چاقی شدید تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند، می‌تواند مشکلات مثانه آنها- حداقل در دو سال اول- کاهش یابد.
حالا چند سالی است بزرگان پزشکی ایران درباره کم شدن تعداد جراحان و دیگر مشکلات جراحی در ایران هشدار می‌دهند. از طرف دیگر، بیماران زیادی در سال‌های گذشته بار‌ها از مجبور شدن به پرداخت زیرمیزی‌های سنگین به جراحان، ماندن در نوبت‌های طولانی جراحی، منوط شدن جراحی‌های گاه ضروری به پرداخت هزینه و... موضوعاتی است که بیماران و خانواده‌های‌شان از آن‌ها گله‌مندند.
سباستین هالر، مهاجم دورتموند، با انتشار پستی اعلام کرد که عمل جراحی انجام شده روی او موفقیت‌آمیز بوده است.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل جراحی قادر به همراهی تیم سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی نخواهد بود.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل جراحی قادر به همراهی تیم سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی نخواهد بود.
باشگاه یوونتوس اعلام کرد که پل پوگبا، هافبک فرانسوی این تیم، روز گذشته عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی همسترینگش را در لندن جراحی کرده است و به احتمال زیاد مسابقات جام جهانی قطر را از دست می‌دهد.
بازیکن جوان آبی‌ها پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز در تمرین آبی‌ها حاضر شد.
این روزها به مناسبت اقدامات دولت سیزدهم در زمینه اصلاح یارانه‌ها که نام آن را جراحی اقتصادی گذاشته‌اند، صاحبنظران اقتصادی درباره این اقدامات اظهارنظر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ